Izvor: NoviMagazin.rs, 18.Okt.2017, 11:58   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Više od 40 odsto građana račune plaća on-line

Građani Srbije svoje račune sve ćešće plaćaju on-line, pokazuje najnovije istraživanje agencije Demostat. Prema rezultatima njihove ankete čak 40 odsto ispitanika račune plaća putem mobilnih aplikacija banaka, dok 60 odsto to čini uplatom u pošti ili banci.

Demostat navodi podatke Komercijalne banke, koja je jedan od lidera u domaćem digitalnom bankarstvu, u kojima se navodi da trend prelaska na elektronska plaćanja već nekoliko godina ima eksponencijalni rast, ističu >> Pročitaj celu vest na sajtu NoviMagazin.rs << u toj banci.

"Elektronsko i mobilno bankarstvo se sve više prepoznaje kao prominentan i moderan način obavljanja bezgotovinskih transakcija i u Srbiji, koji nesumnjivo omogućava klijentu da više i sigurnije uživa u svom slobodnom vremenu", navode u Komercijalnoj banci.

Demostat navodi da Komercijalna banka, odnosno njeno Odeljenje eBanke prati i ima sve podatke o korišćenju elektronskih servisa, Web eBank i mBank aplikacije, a između ostalih i tačan podatak o ukupnom broju korisnika i svih plaćanja obavljenih elektronskim putem u svakom trenutku.

"Novim rešenjem elektronskog bankarstva za fizička lica, Web eBank, kao i novom mBank aplikacijom (za Android i za iOS), uz „standardne“ funkcionalnosti koje imaju i druge banke, ističemo unapređenu platformu usklađenu sa tehnološkim inovacijama u ovoj oblasti. Tako gde klijenti Komercijalne banke putem naših aplikacija Web eBank i mBank, mogu novac poslati na broj telefona (primalac ne mora da ima otvoren račun u bilo kojoj banci), zatim da obave kupoprodaju deviza po najpovoljnijem kursu, imaju mogućnost praćenja i analize troškova, vođenje ličnog budžeta, postavljanje podsetnika i upozorenja, mogućnost personalizacije okruženja, tj. promenu korisničkog imena, pozadine i ostalog, administraciju SMS servisa, aktiviranje mBank servisa i još mnogo toga što korisniku može da pomogne u svakodnevnim poslovima", kažu u Komercijalnoj banci.

Agencija Demostat navodi da je značajna i komunikacija sa on-line ekspoziturom - Digitalna ekspozitura KOMeCENTAR, koja je usklađena sa modernim trendovima u bankarstvu, i pruža mogućnost da bez odlaska u ekspozituru klijenti mogu da otvore tekući račun, set usluga, podnesu zahtev za dozvoljeno prekoračenje ili platnu karticu sa odloženim plaćanjem, i još mnogo toga.

„Svi klijenti koji žele se prijave za korišćenje naših elektronskih usluga, mogu to da učine u bilo kojoj ekspozituri Komercijalne banke ili putem naše Digitalne ekspoziture tj. on-line ekspoziture KOMeCENTAR kojoj mogu da pristupe preko sajta www.kombank.com. Dakle, svi građani Srbije mogu postati klijenti Komercijalne banke i početi da koriste elektronska plaćanja bez odlaska u banku“, objašnjavaju za agenciju Demostat u Komercijalnoj banci.

Nastavak na NoviMagazin.rs...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta NoviMagazin.rs. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta NoviMagazin.rs. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.