Izvor: Capital.ba, 11.Sep.2019, 13:06

Valeria Adani na 12. Weekend Media Festivalu

Valeria Adani na 12. Weekend Media Festivalu

 ROVINJ, Korisničko iskustvo (customer experience ili CX)  sasvim je novi trend u segementu komunikacije, menadžmenta, psihologije i nadolazećeg digitalnog poslovanja, a upravo u korisničko iskustvo se zadnje vrijeme ulaže sve više novca dok su ga najveće kompanije već prepoznale kao neizostavan dio svojih poslovnih strategija. Kupci su danas zahtijevniji nego ikad, a kompanije žele ostati konkurentne na tržištu, stoga sve više njih ulaže u CX kao najisplativiju i najprofitabilniju investiciju. O svemu tome na nadolazećem Weekend Media Festivalu koji se održava u Rovinju od 19. do 22. septembra pričaće priznata stručnjakinja Valeria Adani, direktorica dizajna korisničkog iskustva u britanskoj kompaniji Idean Jesu li kompanije...

Nastavak na Capital.ba...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Capital.ba. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Capital.ba. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.