UniCredit Bank Banjaluka spremila set mjera i olakšica za svoje klijente

Izvor: Capital.ba, 10.Apr.2020, 11:43

UniCredit Bank Banjaluka spremila set mjera i olakšica za svoje klijente

– Uveden moratorijum kao mjera olakšice za klijente fizička lica – Poseban set mjera olakšica za klijente pravna lica BANJALUKA – UniCredit Banka Banja Luka spremila je set mjera za svoje klijente pogođene okolnostima povezanim s pandemijom bolesti COVID-19, a s ciljem olakšanja i pomoći u prevazilaženju perioda finansijske nestabilnosti, navodi se u saopštenju za javnost. Mjere olakšica za klijente fizička lica namijenjene su onim klijentima koji koriste kreditne proizvode u banci, >> Pročitaj celu vest na sajtu Capital.ba << poput kredita, kreditnih kartica, prekoračena po tekućem računu a čija je kreditna sposobnost sada narušena negativnim efektima krize izazvane pandemijom virusnog oboljenja COVID-19. Svim klijentima čiji su prihodi prestali, smanjeni ili su im smanjeni prihodi u okviru domaćinstva, omogućene su mjere olakšica, prilagođene trenutnoj finansijskoj mogućnosti klijenta. Za ove klijente omogućen je moratorijum, odnosno odgoda otplate kompletne kreditne obaveze za određeni period. U periodu trajanja moratorijuma klijent ne plaća ni kamatu ni glavnicu. Kamata se u periodu trajanja moratorijuma obračunava, ali se naplaćuje tek po isteku moratorijuma. Mjere olakšica za klijente pravna lica namijenjene su svim pravnim licima koja koriste kreditno-garancijske proizvode banke, a na čiju kreditnu sposobnost su negativno uticali efekti krize izazvane pandemijom virusnog oboljenja COVID-19. To kako pojašnjavaju u ovoj banci podrazumijeva da su usljed navedenih posljedica prihodi klijenta smanjeni i da nije moguća dalja uredna otplata obaveza koje klijent ima prema banci. Za klijente pravna lica utvrđen je set mjera olakšica, a za koju će se opciju klijent odlučiti zavisiće od vrste zaduženja, kao i trenutnih platežnih mogućnosti, ali i savjeta nadležnog vođe poslovnog odnosa. U setu mjera klijentima je omogućen privremeni moratorijum na otplatu kredita, maksimalno tri mjeseca, uz mogućnost  produženja u periodu trajanja vanredne situacije/stanja i produženje roka otplate kredita na isti period. Moratorijum, odnosno odgoda u otplati kreditnih obaveza za kredite koji se otplaćuju periodično. Grejs period za otplatu glavnice u slučaju kredita koji se otplaćuju periodično, tj. u ratama/anuitetima. Produženje krajnjeg roka za otplatu kredita koji se otplaćuju periodično, tj. u ratama/anuitetima. Produženje roka dospijeća kredita sa jednokratnim dospijećem, uključujući i revolving kredite i prekoračenja po transakcionim računima. Odobravanje dodatnog iznosa izloženosti za potrebe prevazilaženja trenutnih poteškoća sa likvidnošću. Sve detaljnje upute i dodatne informacije u vezi sa mjerama olakšica za klijente, kao i online obrazci zahtjeva za fizička i pravna lica mogu se pronaći na web stranici UniCredit Bank Banja Luka. Iz UniCredit-a naglašavaju da su zdravlje i dobrobit zaposlenih i klijenata bili i ostaju glavni prioritet banke zbog čega će nastaviti pažljivo da prati situaciju, i djeluju u najboljem interesu svih strana. “Kao banka sa jakim lokalnim korijenima ali i internacionalnim iskustvom, zajedno sa svojim klijentima i lokalnim regulatorima provodimo mjere pomoći privredi i stanovništvu kako bismo zajedno lakše prebrodili nastale poteškoće. Procijenićemo svaki pojedinačni zahtjev svakog našeg klijenta i uraditi jedinu pravu stvar u ovakvim okolnostima a to je pomoći im da nastave da rade i privređuju čak i u ovakvom izazovnom okruženju“, rekao je Predsjednik Uprave UniCredit Bank Banja Luka, Gordan Pehar. Чланак UniCredit Bank Banjaluka spremila set mjera i olakšica za svoje klijente се појављује прво на Capital.ba - Informacija je capital.

Nastavak na Capital.ba...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Capital.ba. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Capital.ba. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.