U NOVOJ GODINI - NOVE CENE STAROG ILI NOVI PROVAJDER? Sitna slova i skrivena obaveštenja sa prazničnim željama

Izvor: SrbijaDanas.com, 12.Jan.2023, 18:58

U NOVOJ GODINI - NOVE CENE STAROG ILI NOVI PROVAJDER? Sitna slova i skrivena obaveštenja sa prazničnim željama

Dok ste svojim najbližima, porodici i prijateljima, čestitali božićne i novogodišnje praznike, da li ste možda čuli vest da je kablovski operator SBB najavio povećanje cena svih svojih usluga, za oko 150 dinara već od 1. februara?

Vest nije prosleđena medijima već je ovo obaveštenje objavljeno na njihovom zvaničnom portalu odmah nakon najlepših želja u Novoj godini, 1. januara. Međutim, obaveštenje se ne može videti na glavnoj strani portala ili među ostalim vestima, >> Pročitaj celu vest na sajtu SrbijaDanas.com << već jedino ukoliko se u pretraživač stranice unese određeni pojam. Takođe, svoje korisnike su o tome obavestili i jednom rečenicom na dnu računa služeći se dobro poznatim "sitnim slovima".

Zato će za najavljeno poskupljenje u proseku od 5,73 odsto za usluge televizije, kućnog interneta i fiksne telefonije, velika većina SBB korisnika propustiti da sazna na vreme, pa će tek sa prvim obračunom po novim cenama od februara, shvatiti šta se desilo. A to će biti u martu, kada stignu februarski računi.

Iako se ne zna da li je to i bila namera kompanije SBB, mora se priznati da ovakav potez pokušava da ispuni granicu zakonskog minimuma. Deluje da je ispoštovan minimalan zakonski rok za besplatan raskid ugovora u roku od mesec dana od dana objave obaveštenja na sajtu, koje je malo ko tražio ili video. Tako je u ovom slučaju rok do 1. februara, mada se taj period čini znatno kraćim imajući u vidu da su prvi dani Nove godine uglavnom obojeni prazničnim raspoloženjem, a računi sa "sitnim slovima" su dospeli tek 6. januara u poštanske sandučiće.

Način na koji je SBB odlučio da obavesti svoje korisnike o povećanju cena, u sred praznika, moglo bi izazvati sumnje u dobre namere te kompanije i imati određene pravne posledice, poput obaveznog produženja roka za besplatan raskid ugovora ili pak novčane kazne za ovog kablovskog operatora. Jer da nije bila želja da što manje korisnika primeti vest, obaveštenje bi bilo transparentnije, a rok za raskid ugovora bi trajao do marta.

U svakom slučaju, SBB korisnicima je preostalo nešto više od dve nedelje da, ukoliko ne žele da prihvate povećanje cena, raskinu svoje važeće ugovore potpuno besplatno i odaberu drugog provajdera, a s obzirom na to da je i Orion Telekom poskupeo svoje usluge, preostaju mts ili Yettel koji već ima povoljnije usluge, bez planiranih povećanja cena. 

Nastavak na SrbijaDanas.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta SrbijaDanas.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta SrbijaDanas.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.