Izvor: Kamatica.com, 14.Jun.2013, 15:31   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Tržište onlajn reklama u Srbiji teško 14 mil. evra

Onlajn oglašavanje u Srbiji u 2012. procenjeno je na 14,32 miliona evra, što predstavlja porast od 17,29 odsto u odnosu na 2011, pokazuje istraživanje o potrošnji na digitalno i interaktivno oglašavanje – Adex 2012, koje objavljuje IAB Srbija....

Nastavak na Kamatica.com...






Povezane vesti

Na reklamiranje na Fejsbuku u 2012. potrošili smo dva miliona evra

Izvor: NaDlanu.com, 14.Jun.2013

Čak i u godini u kojoj se, ekonomska kriza najviše osetila u vidu drastičnog smanjivanja oglašivačkih budžeta – digitalno oglašavanje je ponovo zabeležilo dvocifreni rast. ..Najveći rast ulaganja zabeležo je marketing na internet pretraživačima – gde Gugl i dalje ima najdominantniju ulogu,...

Nastavak na NaDlanu.com...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Kamatica.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Kamatica.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.