
Izvor: Preduzetnik.rs, 11.Jun.2015, 12:39 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Trebaju vam ideje za kompanijski Blog?Probajte ovaj „trik“
Marketing sadržajem (content marketing) je svakako jedan od najkvalitetnijih i najdugoročnijih alata za privlačenje potencijalnih klijenata/kupaca.
A kompanijski blog je jedan od najboljih načina da taj sadržaj predstavite potencijalnim klijentima.
Ali, tu postoji jedan problem.
Pre ili kasnije, vi jednostavno ostajete bez ideja za sadržaj na svom blogu!
Još gore, mnogi i ne pokrenu blog jer ne znaju o čemu bi pisali. Ili misle da njihov proizvod ili usluga nisu >> Pročitaj celu vest na sajtu Preduzetnik.rs << toliko “zanimljivi” da bi o njima imalo šta da se piše.
Postoji mnogo načina da uvek imate o čemu da pišete, a ovde ću vam dati samo jedan trik.
Jednostavno prikupite pitanja koji kupci/korisnici/klijenti (trenutni ili potencijalni) imaju o vašem proizvodu, usluzi, tržištu. Takođe, prikupljajte i pitanja koja su vezana za proizvode/usluge srodne vašim.
I sada ide najteži deo…
…odgovorite na ta pitanja!
Šta, nije teško?
Pa naravno da nije.
U kojoj god oblasti da poslujete, ljudi imaju pitanja. Neka će vas pitati direktno. Neka će ih biti sramota da pitaju, pa će pitati na internetu.
Vaše je da pitate. Ukoliko dobijete odgovor od njih, sjajno. Ukoliko ne dobijete odgovor, potražite pitanja na društvenim mrežama, forumima, ili u komentarima drugih blogova.
Vrlo brzo ćete imati nekoliko desetina, a u nekim slučajevima čak i nekoliko stotina pitanja na koje možete odgovoriti na svom blogu.
E sad ide zanimljiv deo.
Da biste smanjili vreme potrebno za pisanje/snimanje odgovora, podelite pitanja zaposlenima kojih se ta pitanja tiču i koji imaju najviše informacija da odgovore.
I onda odvojite vreme u toku nedelje (recimo u petak od 15-16h) kada će svi odgovoriti na ta pitanja i proslediti ih vama.
U zavisnosti od broja pitanja i broja zaposlenih, za nedelju-dve možete imati dovoljno sadržaja za celu godinu (ako objavljujete sadržaj na blogu jednom nedeljno).
A ako nemate zaposlenih, možete sami odvojiti dva sata nedeljno i odgovoriti na po nekoliko pitanja i imati dovoljno sadržaja za nekoliko nedelja.
Ovo je super taktika za mnoge kompanije, jer će potencijalni kupci tražiti odgovore na pitanja.
A svakako je bolje da te odgovore pronađu kod vas, nego na nekom forumu, ili, još gore, kod konkurencije.
A sada bih voleo da čujem vaše primere i/ili pitanja. Ostavite u komentaru primere pitanja koji ljudi postavljaju vezano za vašu oblast i kako planirate da iskoristite ovaj trik.
Mladen Stojanović
maldenstojanovic.net