Izvor: S media, 17.Jan.2012, 08:35   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Tajne super organizacije vremena

Mnogi smatraju da je organizacija najvažniji činilac u uspostavljanju i održavanju radnih navika, ali i povećavanju produktivnosti.

Postanite magnet za novac

Znate li kada ste najproduktivniji?

Prosečna osoba potroši oko 150 sati godišnje u potrazi za dokumentima, različitim datotekama i ostalim informacijama.

Saveti za bolju organizaciju

Organizujte svoje vreme. Odredite koji zadaci će vam oduzeti najviše >> Pročitaj celu vest na sajtu S media << vremena, a koji manje. Postavite prioritete prema hitnosti zadataka. Prvo započnite sa laganijim poslovima i nakon što ste se zagrejali, uhvatite se u koštac sa najtežim zadacima. Otkrijte svoje najproduktivnije sate i tada obavite najteži deo posla.



Organizujte radni prostor


Možda vam se ne čini da je radni prostor važan segment u organizaciji, ali sigurno vam se dogodilo da niste mogli da nađete dokumenta koji su vam baš bila potrebna u određenom trenutku.



Ne zanemarujte pauze


Mnogi zanemaruju pauze ako se nađu u situacijama kada treba da obave dosta posla. Čak i kada imate najviše posla, priuštite sebi kratki odmor.

(Pametnakuna.hr foto:Guliver/Thinkstock)

Nastavak na S media...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta S media. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta S media. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.