Izvor: S media, 17.Jan.2012, 08:35 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Tajne super organizacije vremena
Mnogi smatraju da je organizacija najvažniji činilac u uspostavljanju i održavanju radnih navika, ali i povećavanju produktivnosti.
Postanite magnet za novac
Znate li kada ste najproduktivniji?
Prosečna osoba potroši oko 150 sati godišnje u potrazi za dokumentima, različitim datotekama i ostalim informacijama.
Saveti za bolju organizaciju
Organizujte svoje vreme. Odredite koji zadaci će vam oduzeti najviše >> Pročitaj celu vest na sajtu S media << vremena, a koji manje. Postavite prioritete prema hitnosti zadataka. Prvo započnite sa laganijim poslovima i nakon što ste se zagrejali, uhvatite se u koštac sa najtežim zadacima. Otkrijte svoje najproduktivnije sate i tada obavite najteži deo posla.
Organizujte radni prostor
Možda vam se ne čini da je radni prostor važan segment u organizaciji, ali sigurno vam se dogodilo da niste mogli da nađete dokumenta koji su vam baš bila potrebna u određenom trenutku.
Ne zanemarujte pauze
Mnogi zanemaruju pauze ako se nađu u situacijama kada treba da obave dosta posla. Čak i kada imate najviše posla, priuštite sebi kratki odmor.
(Pametnakuna.hr foto:Guliver/Thinkstock)