Izvor: Economy.rs, 01.Feb.2013, 20:41   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Srbija: potrošač više veruje preporuci nego reklami

Potrošači u Srbiji najčešće kupuju u supermarketima i prodavnicama, vodeći računa o cenama, a samo ponekad čitaju deklaraciju, ili to uopšte ne čine, rezultati su istraživanja o navikama potrošača koje je sprovela Asocijacija potrošača Srbije (APOS).

Nastavak na Economy.rs...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Economy.rs. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Economy.rs. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.