Izvor: Poslovni magazin, 23.Feb.2009, 15:37 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Smanjenje novinskog oglašavanja, porast televizijskog
Pojedini analitičari predviđaju da bi se u 2009. godini prihodi štampanih medija od oglašavanja mogli smanjiti za čak 20 odsto, dok bi njihovi tiraži mogli pasti za 10 odsto. Posebno će biti pogođene štamaprije koje se isključivo finansiraju prodajom oglasa, ističe se u najnovijem istraživanju ...
Nastavak na Poslovni magazin...
Smanjenje novinskog oglašavanja, porast televizijskog
Izvor: EMportal, 23.Feb.2009
Pojedini analitičari predviđaju da bi se u 2009. godini prihodi štampanih medija od oglašavanja mogli smanjiti za čak 20 odsto, dok bi njihovi tiraži mogli pasti za 10 odsto, navodi se u istraživanju konsultantsko-revizorske kompanije Deloitte Trendovi u medijima u 2009.