Smanjenje novinskog oglašavanja, porast televizijskog

Izvor: Poslovni magazin, 23.Feb.2009, 15:37   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Smanjenje novinskog oglašavanja, porast televizijskog

Pojedini analitičari predviđaju da bi se u 2009. godini prihodi štampanih medija od oglašavanja mogli smanjiti za čak 20 odsto, dok bi njihovi tiraži mogli pasti za 10 odsto. Posebno će biti pogođene štamaprije koje se isključivo finansiraju prodajom oglasa, ističe se u najnovijem istraživanju ...

Nastavak na Poslovni magazin...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Povezane vesti

Smanjenje novinskog oglašavanja, porast televizijskog

Izvor: EMportal, 23.Feb.2009

Pojedini analitičari predviđaju da bi se u 2009. godini prihodi štampanih medija od oglašavanja mogli smanjiti za čak 20 odsto, dok bi njihovi tiraži mogli pasti za 10 odsto, navodi se u istraživanju konsultantsko-revizorske kompanije Deloitte Trendovi u medijima u 2009.

Nastavak na EMportal...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Poslovni magazin. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Poslovni magazin. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.