Šljivovica postala brend Srbije

Izvor: B92, 21.Nov.2007, 13:00   (ažurirano 02.Apr.2020.)

"Šljivovica postala brend Srbije"

Slobodan Milosavljević (FoNet)

Vučje -- Ministar poljoprivrede Slobodan Milosavljević tvrdi da je Srbija uspela da zaštiti šljivovicu kao svoj geografski brend.

On je potvrdio da je zvanično zaštićena domaća rakija po recepturi iz sela Šljivovice, koje se nalazi na tromeđi Mokre Gore, Tare i Zlatibora. "Šljivovica je prvi zaštićeni srpski brend i niko u svetu više neće moći da koristi ovaj naziv'", izjavio je Milosavljević za B92 tokom posete kombinatu >> Pročitaj celu vest na sajtu B92 << "Porečje" u Vučju.

On je najavio da Srbija nastavlja sa brendiranjem vina Bermet, leskovačkog roštiljskog mesa i domaćeg ajvara, ali da taj proces tehnički traje dugo.

"Pored toga, Ministarstvo poljoprivrede do sada je za ovu namenu imalo na raspolaganju oko 40 miliona dinara, što nije velika suma za ovako ozbiljan posao", ocenio je ministar poljoprivrede.

Milosavljević očekuje da će 2008. godina biti poslednja godina tokom koje Srbija neće imati pristup fondovima za poljoprivredu Evropske unije.

"Nadam se da ćemo uskoro potpisati Sporazum o stabilizaciji i pridruživanju, što će nam omogućiti da koristimo više od 200 miliona evra evropskog novca za razvoj poljoprivrede", rekao je ministar Milosavljević.

Nastavak na B92...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta B92. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta B92. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.