
Izvor: Blic, 30.Mar.2012, 13:45 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Reklamne kuće "Fullhouse" i "Ogilvy" pod istim krovom
Ogilvy & Mather, jedna od najvećih svetskih marketinških mreža, dobila je novu članicu, beogradsku reklamnu agenciju Fullhouse.
Partnerstvo Fullhouse Ogilvy je u martu ozvaničeno dolaskom specijalnog gosta, Aleksa Herta (Alex Herdt), direktora Ogilvy-ja za Centralnu i Istočnu Evropu.
„Izuzetno smo zadovoljni našim izborom, u skladu sa visokim očekivanjima koja imamo za srpsko tržište.
Agencija Fullhouse će biti odgovorna za rast našeg poslovanja >> Pročitaj celu vest na sajtu Blic << na tržištima Srbije, Bosne, Makedonije i Crne Gore, a mi ćemo joj ponuditi naša stručna iskustva u oblasti kreiranja jakih brendova. Posebnu pažnju posvetićemo prepoznavanju važnosti digitalnih medija, koji su ključni za privlačenje potrošača mlađe generacije", rekao je Aleks Hert, direktor Ogilvy-ja za Centralnu i Istočnu Evropu.
"Veoma sam ponosna na sve članove tima u Fullhouse-u, jer su u svom dosadašnjem radu pokazali posvećenost i kreativnost, koju je mreža Ogilvy prepoznala. Naša poslovna vizija je u potpunom skladu sa filozofijom marketinga koju je još pre šezdeset godina utemeljio Dejvid Ogilvi (David Ogilvy). Uživamo u svom poslu i lako dolazimo do inovativnih, kreativnih ideja, koje prirodno integrišemo kroz različite kanale komunikacije. Svako od nas je ’communication specialist’ bez obzira o kom kanalu komunikacije je reč, rekla je Ivana Radan, izvršni direktor Fullhouse Ogilvy-ja.
Preko svojih ključnih kompanija Ogilvy & Mather obezbeđuje široki spektar marketinških usluga koje uključuju reklamiranje, odnose s javnošću, marketing u maloprodaji, komunikaciju u zdravstvu, digitalnu i direktnu promociju, kao i personalni marketing.
Mnoge kompanije sa liste 500 najuspešnijih časopisa Fortune, kao i veliki broj lokalnih kompanija, ukazale su poverenje upravo mreži Ogilvy & Mather, koju čini preko 450 kancelarija u 120 zemalja.