Reklame u liftu prete da zasene ostale vidove oglašavanja

Izvor: Preduzetnik.rs, 29.Jan.2016, 18:45   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Reklame u liftu prete da zasene ostale vidove oglašavanja

Sve popularniji trend u reklamiranju je lift oglašavanje. Lift oglašavanje je verovatno najefikasniji način oglašavanja u smislu svesti potrošača. Ljudi su ’’zarobljeni’’ u liftovima i sve što u njima vide im privuče pažnju. Kada ste u skučenom prostoru imate malo izbora osim da pogledate šta je na zidovima.
Jedina zabava u liftu
Stanari stambenih zgrada u proseku koriste lift 4 puta dnevno i imaju po 2 posetioca. Osnovna prednost ove vrste reklame što ih ne >> Pročitaj celu vest na sajtu Preduzetnik.rs << prekida ni u čemu već im pomaže da ubiju vreme tokom dosadne vožnje, i samim tim im ne predstavlja napor i smetnju, ne pritiska ih, kao ostale vrste oglašavanja. Takođe, ove reklame ’’ulaze u glavu’’ i tamo se zadržavaju, jer kad je neko vidi 4 puta dnevno, 30 dana u mesecu, ne može da je ne zapamti. Potrebno je samo da bude kreativna, da se ljudi nasmeju svaki put kad je vide, da se o njoj priča.
Bez konkurencije
Konkurencija je jako malo, prostor se deli sa nekolicinom oglašivača, ili nijednim  pa su reklame uočljivije, za razliku od drugih medija, gde je konkurencija ogromna.
Reklama za svaku priliku
Ova vrsta reklamiranja ima različite funkcije za različite kategorije proizvoda i različitu publiku pa se u skladu sa tim mora obratiti pažnja i gde se postavlja. Ako se radi o brendiranoj garderobi, najbolje mesto za to je tržni centar u kome se ta garderoba prodaje. Potrošači vide reklamu i odmah odu da kupe proizvod. Stambene zgrade su ipak najbolje mesto za ovaj vid reklame jer  se pogađaju skoro sve kategorije potrošača. Još ako je u zgradi i sedište neke firme, reklama će definitivno odjeknuti.
Kako do reklame u liftu u Beogradu?
Pionir u oglašavanju u liftovina na područiju srbije i Beograda je domaća firma Lift oglasi, više o njima možete pronaći na sledećem linku www.liftoglasi.rs.
 
Po rečima stručnjaka, ovaj vid oglašavanja preuzima primat nad ostalima. Ako je reklama dobro odrađena i ako je postavljena u pravom liftu, ne može biti greške.

Nastavak na Preduzetnik.rs...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Preduzetnik.rs. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Preduzetnik.rs. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.