Izvor: B92, 07.Maj.2004, 12:00   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Prokopijević kritikuje kampanju

Beograd -- Direktor Centra za slobodno tržište Miroslav Prokopijević negativno ocenjuje kampanju "Kupujmo domaće, obnovimo Srbiju".

Prokopijević navodi da je to loš marketinški potez nove vlasti i da neće pomoći oporavak privrede, ni poboljšanje kvaliteta domaćih proizvoda. On je dodao da su apelovanju na potrošače da kupuju domaću robu pribegavale i razvijene zemlje, pa čak i SAD, ali da su izostali očekivani rezultati.

"Od te kampanje korist može da >> Pročitaj celu vest na sajtu B92 << imaju samo ministar trgovine i marketinška agencija koja je učestvavala u njenoj pripremi", rekao je Prokopijević i naglasio da je glavno pitanje da li su domaći proizvodi bolji od inostranih. "Najveća pomoć domaćoj privredi bila bi stvaranje povoljnog ambijenta za privređivanje jer bi tako bili privučeni strani investitori i obezbeđena konkurencija. Bez konkurencije nema poboljšanja kvaliteta robe, što je uslov za povećanje izvoza", ocenio je Prokopijević.

Nastavak na B92...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta B92. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta B92. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.