Izvor: B92, 07.Maj.2004, 12:00 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Prokopijević kritikuje kampanju
Beograd -- Direktor Centra za slobodno tržište Miroslav Prokopijević negativno ocenjuje kampanju "Kupujmo domaće, obnovimo Srbiju".
Prokopijević navodi da je to loš marketinški potez nove vlasti i da neće pomoći oporavak privrede, ni poboljšanje kvaliteta domaćih proizvoda. On je dodao da su apelovanju na potrošače da kupuju domaću robu pribegavale i razvijene zemlje, pa čak i SAD, ali da su izostali očekivani rezultati.
"Od te kampanje korist može da >> Pročitaj celu vest na sajtu B92 << imaju samo ministar trgovine i marketinška agencija koja je učestvavala u njenoj pripremi", rekao je Prokopijević i naglasio da je glavno pitanje da li su domaći proizvodi bolji od inostranih. "Najveća pomoć domaćoj privredi bila bi stvaranje povoljnog ambijenta za privređivanje jer bi tako bili privučeni strani investitori i obezbeđena konkurencija. Bez konkurencije nema poboljšanja kvaliteta robe, što je uslov za povećanje izvoza", ocenio je Prokopijević.