Pratiće se pogledi kupaca

Izvor: Vostok.rs, 14.Jul.2012, 18:37   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Pratiće se pogledi kupaca

14.07.2012. -

Marketinške službe vodećih potrošačkih brendova, naoružaće se tehnologijom, koja će im pomoći da prate poglede posetilaca supermarketa. Proučavanje reakcija kupaca, treba da im pomogne da nađu način kako da povećaju prodaju proizvoda - npr. treba li promeniti njegovo mesto na polici, oblik ili boju pakovanja.

Kompanije su počele da proučavaju reakciju potrošača početkom XX veka. Međutim, u poslednjih nekoliko godina, postalo je jasno da metod >> Pročitaj celu vest na sajtu Vostok.rs << fokus-grupa, koja uključuje verbalni opis utiska o proizvodu, nije mnogo efikasan i precizan. Sada se, glavni brendovi kao što su Procter & Gamble, Unilever i Kimberly-Clark, u svojim studijama, sve više oslanjaju na visoke tehnologije, koje postaju jeftinije i dostupnije.

Izvor: Golos Rossii, foto: RIA Novosti    

Nastavak na Vostok.rs...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Vostok.rs. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Vostok.rs. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.