Izvor: Radio Televizija Vojvodine, 13.Feb.2018, 12:46

Potrošači ne znaju svoja prava prilikom reklamacije

Potrošači ne znaju svoja prava prilikom reklamacije

Potrošači često bivaju primorani da koriste usluge pravnika kako bi zaštitili svoja prava, a posebno kada je reč o pravu na reklamaciju. Jelena Nikolić, pravnica iz Asocijacije potrošača Srbije, objašnjava koji je pravi način da se ostvario ovo pravo.
"Iako je reklamacija možda i najčešće promovisana odredba Zakona o zaštiti potrošača, ipak postoje potrošači koji ne znaju svoja prava", kaže Nikolićeva i dodaje da je najvažnije da potrošač izjavi reklamaciju prodavcu ili davaocu usluga (komunalne usluge).
Ona ističe da ukoliko je reč o tehničkoj robi, reklamaciju treba uputiti prodavcu, a ne servisu, kao i da reklamaciju treba izjaviti u pisanom obliku.
"Savetujem da se reklamacija...

Nastavak na Radio Televizija Vojvodine...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Radio Televizija Vojvodine. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Radio Televizija Vojvodine. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.