Pet KORAKA DO USPEHA U BIZNISU Kako do održivog poslovnog modela

Izvor: SrbijaDanas.com, 27.Dec.2019, 14:33   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Pet KORAKA DO USPEHA U BIZNISU Kako do održivog poslovnog modela

Ako jurite samo kratkoročnu novčanu korist onda verovatno nećete uspeti

Biznis je težak. Ako ga ne razumete onda je još teži. .

Mnogi vešti prodavači tvrde da je najvažniji deo biznisa veština prodaje i hvale se da im dobar proizvod nije ključan jer su toliko sposobni da mogu prodati bilo šta bilo kome. No, ovakav način razmišljanja obično donosi samo kratkoročnu korist.

Ovo su neka od pravila kako da kreirate trajno održiv poslovni model, >> Pročitaj celu vest na sajtu SrbijaDanas.com << a ujedno živite ispunjen život i budete od koristi zajednici:

Proizvod koji ima pravu vrednost je okosnica uspeha. Najbogatiji ljudi na svetu su svi kreirali nešto vredno. Neki ljudi misle da proizvod nije toliko bitan i da je uz dobar marketing, PR i veštine prodaje, moguće prodati bilo šta bilo kome.

To je tačno, ali samo kratkoročno gledano. Ako vaš proizvod (ili usluga) nemaju pravu vrednost pre ili kasnije ćete izgubiti poverenje kupaca. Zato šta god da prodajte, proizvodite, kreirate ili o tome sanjate, radite to sa najboljim interesom za vaše kupce.

Pre nego što su neke od najvećih kompanija na svetu počele zarađivati novac, kreirale su nešto od neprocenjive vrednosti.

Fejsbuk je povezao milijarde ljudi širom sveta na dotad neviđen način, pre nego što je postao mašina za zarađivanje novca putem marketinga. Slična situacija je i sa Guglom, koji je omogućio najbolji sistem pretrage interneta.

Ne samo da bi trebalo da proizvodite novu vrednost, već biste trebali da tražite način da popravite živote drugih kroz vaš proizvod. Ako vaš proizvod ili usluga popravljaju živote drugih na bilo koji način ili rešavaju neki problem, onda za vaš biznis nema granica.

Ne razmišljajte o proizvodu – razmišljajte o problemu koji ćete pomoći rešiti na što efikasniji način. Ako to uspete, imaćete siguran izvor novca.

Ne pravite od svog proizvoda nešto što on nije. Budite autentični i transparentni. Ne pružajte nerealistične snove kupcima. Budite iskreni o tome šta vaš proizvod ili usluga mogu ostvariti.

Pri tom koristite obične reči koje svi razumeju i trudite se da budete što jednostavniji. Zapamtite: Ljudi nisu glupi! Samo iskrenim poslovanjem i odnosom prema kupcima možete dugoročno ostvariti pravi uspeh.

Odbacite negativne misli koje vas sputavaju – mislite pozitivno, i pozitivne stvari će početi da vam se dešavaju.

Većina ljudi ne uspe u životu zbog straha i negativnih misli poput: neću uspeti, niko neće kupovati moj proizvod, neću imati dovoljno novca, nisam ja za to, ne znam kako se to radi itd.

Stručnjaci kažu da oni koji se fokusiraju na ovakve negativne misli nikada u životu neće napraviti ništa veliko, bez obzira kakve su njihove sposobnosti. Važno je ne dozvolite ovakvim mislima da vas sputaju i odgovore od vaših planova. Mislite pozitivno, budite optimistični, imajte poverenja u najbolji ishod čak i onda kada ne vidite kada će i kako do njega doći.

Mnogim ljudima je čudno kako u neki posao ulože jako mnogo truda i vremena a ne postignu ništa ili veoma malo. S druge strane, nekada s malo vremena i truda ostvare neki veliki uspeh, pa misle da je reč o čistoj sreći.

No, često nije reč o sreći već o pravilu 80-20 koje ima brojne primene u životu i biznisu.

To pravilo znači da 80 odsto rezultata obično dolazi od 20 odsto napora i vremena. Nekim kompanijama 80 odsto prodaje dolazi od 20 odsto kupaca. Takođe, u većim firmama 80 odsto uspeha dolazi od 20 odsto ključnih radnika.

U mnogim državama 20 (ili čak manje) odsto stanovništva drži 80 odsto bogatstva.

Nije uvek sve u tome da radite ceo dan i izgarate na poslu, već je stvar u tome da radite pametno. Pronađite onaj aspekt vašeg posla koji je najvažniji i koji daje najbolji rezultat i fokusirajte se na njega. Pronađite onih 20 odsto aktivnosti koje su ključne za razvoj vašeg biznisa i fokusirajte se na to.

Nemojte biti iznenađeni ako novac počne dolaziti a vama se čini da ga niste zaslužili jer, prema vašim dosadašnjim merilima, niste uložiti dovoljno truda i vremena.

Nastavak na SrbijaDanas.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta SrbijaDanas.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta SrbijaDanas.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.