Izvor: Preduzetnik.rs, 30.Jan.2018, 16:47   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Pažnja! Ako želite da vaš biznis ostane tajna, nikako ne primenjujte digitalni marketing!

Digitalni marketing može da otkrije sve o Vašem proizvodu, usluzi, informaciju i rešenju koji nudite u vašem poslovanju. Može da otkrije svakome kome Vi želite. On komunicira i vrši interakciju sa vašim kupcima o karaktristikama proizvoda dok vi mirno spavate. Može da prati ponašanje kupca i sazna šta kupac želi i šta mu je potrebno. On može da izazove i stvori potrebu kod kupca. Omogućuje analizu da li je kupac zadovoljan uslugom >> Pročitaj celu vest na sajtu Preduzetnik.rs << i u kojoj meri. Nalazi se svugde oko nas i ide svud sa nama. Može da jednim lajkom  korisnika društvenih mreža učini Vašim kupcem a samim tim da poveća Vaš profit. On može, a da li Vi želite?

Gde se on nalazi? Ili bolje pitati gde se pažnja današnjeg čoveka, Vašeg potencijalnog ili lojalnog kupca, nalazi? Ona je u vašem mobilnom telefonu koji svuda nosite sa sobom .Ona je na tabletu, na monitoru vašeg desktop računara. Pažnja sve više napušta TV ekrane i dolazi na ekrane osetljive na dodir. Tako da recenice voditelja emisije- Ostanite uz nas posle reklama. Ne menjajte kanal, treba da glasi- Ostanite uz nas posle reklama, ne menjajte medij!. Dakle, digitalni  marketing je prisutan svuda gde ima nečeg digitalnog a danas retko da nas šta okružuje a da nije ili ima nešto u sebi digitalno.
DIGITALNI MARKETING I DRUŠTVENE MREŽE Da li i Vi ujutru, pre nego što ustanete,  otvorite Facebook, Instagram ili Tweeter da se lakše razbudite? I ja isto. Isto dok čekam autobus čitam vesti na mobilnom. Prelazim pogledom preko naslova i pažnju mi privlači dobro poznati logo i slogan mog omiljenog keksa. Imaju novi ukus. Odlična ideja za prezalogajiti. Taman ću imati vremena da svratim do kioska. Na poslu  bacim samo pogled ili dva na mobilni telefon da vidim šta ima novo. Listajući brzo news feed između ostalog  ugledam popust na aranžman za putovanje u Italiju koje sam dugo planirao. Lajkujem stranicu da bih kasnije detaljnije pogledao pogodnosti popusta . Na pauzi lajkujem check in prijatelja u novo otvorenoj lokalnoj teretani i razmišljam da se učlanim u istoj. Ona ima mnogo bolje sprave za vežbanje od ove u kojoj sam sada član.
Sa prijateljima na kafi  proveravam ko mi  je lajkovao slike na kojoj pridržavam toranj u Pizi.  Moji prijatelji   zauzimaju pravu pozu za selfi i dele na Instagram. Dok dele na Instagram  drugarica je ugledala  fotografiju prelepe haljinje koju je podelio online butik iako prethodno nije lajkovala njihovu stranicu. Prijateljica je odmah porukom preko Messenger-a pitala da li je imaju u njenoj veličini. Istog trenutka je dobila potvrdan odgovor.
Kuda ćemo izaći za vikend? Prijatelj je označio da ide na event u klub gde gostuju Zvezde . U trenutku čujem kratki dobro poznati, prijatni zvuk. Neko me zapratio na Twitter-u. Kliknem na obaveštenje i čitam restoran “Siti vuk” vas sada prati. “Dobro da je sit” pomislih. Bacim pogled na tvit i čitam: “Grčko veče-Ponesite tanjir sa sobom. Ko ne donese praviće origami od papirnih jer su nam od prošle večeri samo oni i ostali. Šalimo se naravno Samo neka je veselo. Tanjiri su naša briga a vaša razbibriga :). “Hahahaaa interesantno”, pomislih.
Ljudi, evo gde ćemo izaći za vikend- pokazah tvit prijateljima. Drug je pritisnuo  link pored tvita i odveo nas na website restorana. Otvaram galeriju slika restorana. Lepo izgleda i deluje zanimljivo a još zanimljivije su slike gostiju gde se vidi da je sve veselo i razigrano. Kliknem lokaciju, malo je udaljen ali nema veze. Lajkujem njihovu stranicu na Facebook-u i kliknem da sam zainteresovan za događaj jer osećam da će biti odličan provod.
“Kako ide frizeraj?”,upitah drugaricu. E odlično otkako mi agencija za  digitalni marketing vodi kampanju imam sve više mušterija.-reče ona zadovoljno. “Odlično. Sve više čujem  o tom digitalnon marketingu, svi cemo postati online bića”, dodajem. ” Hoćemo.Ali  zaista ako nisi online ne mozes da zaradiš oflline ili vrlo slabo….” zaključi ona. Guglam ključne reči– Šta je digitalni marketing i Gugl mi izbacuje rezultat agencije za marketing.
Šta je digitalni marketing?
Digitalni marketing  koristi ofline i online digitalne načine, metode ,alatke, mreže, uređaje i medije da bi uspostavio direktnu i dvosmernu komunikaciju u realnom vremenu bilo gde na svetu. Njime se tako pretražuju  pronalaze, stvaraju  i zadovoljavaju potrebe ciljanih kupaca i analizira ponašanje i stepen zadovoljstva kupaca. Tehnike i načini koje korisit su:  SEO optimizacija, copywriting, društvene mreže, analitika i reklame na društvenim platformama… ” E vreme je da krenemo, zakasnićemo,” prekinuo me drug u čitanju.
Predveče menjam kanale  na TV-u na kome naravno nema ništa dobro za odgledati. Ako i ima to se prekida iznenadnim vrištećim reklamama– Ako pozovete odmah dobćete i zihenaglu gratis.I one traju i traju kao dva Titanika tako da zaboraviš da si zapravo hteo samo da vidiš kakvo će vreme biti sutra. Uzimam mobilni, otvaram Facebook i vidim reklamu agencije za digitalni marketing. ” Okeeej… bas sam razmišljao o tome. Otvorim i počnem da čitam zanimljiv člankak:
Zašto preduzetnik treba da primenjuje digitalni marketing? Digitalni marketing izjednačava šanse za sva preduzeća. Nije više kao ranije kada su samo velike kompanije sa ogromnim budžetima mogle da priušte promovisanje svojih proizvoda putem tradicionalnog modela. Sada digitalni marketing omogućuje podjednake šanse malim i srednjim kompanijama da se bore za svoj udeo u tržištu, privuku svoju ciljnu grupu, upoznaju ih sa svojim proizvodima i osvoje bitan deo tržišta. Dakle, ona sada imaju načine da sa postojećim sredstvima putem društvenih mreža sprovode marketing procese i prodaju, koji su ranije mogli priuštiti samo velike korporacije. Društvene mreže su postale deo nas i našeg poslovanja i zato su jako bitan faktor za uspešno poslovanje jer na osnovu njih otkrivamo potrebe naših kupaca, održavamo ih čak i stvaramo.
Kliknite na Youtube video ispod gde je znimljivo objašnjeno zašto su društvene mreže jako bitne:

Na primer, moć Facebook-a da cilja prave ljude je bez premca. Vi kao preduzetnik brinete o ljudima, njihovim potrebama i željama i upravo je to srce onoga što Facebook nudi. Facebook je kao što i sami znate veoma zastupljen u našim životima:
U proseku 1,9 milijarde puta se korisnik facebook-a uloguje svakog meseca Na mobilnom telefonu vreme provede preko 1 milijarde ljudi dnevno Prosečno preko 1 milijarde koristi facebook mesečno Sposobnost Facebook-a da poveže marketing praksu sa realnim poslovnim rezultatima, online i ofline, je izvanredan i jedinstven. Mogućnost da ocenjuje i procenjuje prave kupce i njegove potrebe, a da to nije na već zastareloj i nepreciznoj proceni na osnovu klikova, obezbeđuje da se mere i optimiziraju investicije širom prodajnih kanala– bilo da je vaš cilj pridobijanja novih kupaca, lansiranje novih proizvoda,kreiranje brenda…Najvažnije, Facebook često postiže veće prihode od uloženih sredstava u reklame negoli drugi mediji.
Čitanje mi prekida zvuk obaveštenja da me neko tagovao na sliku- ” Restoran “Siti Vuk” Vas je označio na fotografiju”.  Otvorim i vidim svoju veselu  družinu. “Baš je  dobar provod bio moračemo opet da ponovimo” glasi jedan od komentara ispod slike. “Jelena baš ti je lepa haljina i prelepo ti stoji. Gde si je kupila?

The post Pažnja! Ako želite da vaš biznis ostane tajna, nikako ne primenjujte digitalni marketing! appeared first on http://preduzetnik.rs.

Nastavak na Preduzetnik.rs...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Preduzetnik.rs. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Preduzetnik.rs. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.