
Izvor: Beta, 29.Jun.2020, 15:06
Paraćin promoviše svoj turizam preko društvenih mreža
Turistička organizacija Opštine Paraćin radi na razvoju nove marketinške strategije za domaće i strane turiste, zbog pandemije fokusirane na društvene mreže.Direktor te organizacije, Aljoša Gligorijević, rekao je da je vrlo teško utvrditi kolika je šteta u turizmu jer kriza izazvana KOVIDOM-19 i dalje traje."Potrebno je ponuditi povoljne i atraktivne turističke aranžmane domaćim turistima. Na taj način bi se finansijski kapital zadržao unutar Srbije. Sigurno je da su ljudi željni da ponovo putuju, a mi ćemo učiniti sve da u najboljem svetlu promovišemo turističku ponudu Paraćina", rekao je Gligorijević.Dok su tokom vanrednog stanja u Srbiji bili zatvoreni svi ugostiteljski objekti, TO Paraćin nije obustavljala rad."Ovo vreme iskoristili smo za pripremu projekata, da analiziramo dosadašnji rad i da se prilagodimo novonastaloj situaciji izazvanom Covidom 19", kazao je Gligorijević.Prva manifestacija po ukidanju vanrednog stanja, bila je prošlog petka, 26. juna, Sajam meda i pčelarske opreme u centru grada, sa 50 izlagača iz cele Srbije.Naredna, 3. jula, je Medjunarodni šahovski festival na bazenima "Prestiž" koji će ove godine okupiti nešto manji broj učesnika, do 200, jer mnogi šahovski velemajstori nisu u mogućnosti da doputuju u Srbiju, rekao je Gligorijević i podsetio ih je ranijih godina bilo i 500 iz sveta.TO Paraćina nastaviće da organizuje ...