PRijem 2015: dodeljena PRiZNANJA PRofesionalcima

Izvor: Economy.rs, 28.Maj.2015, 00:44   (ažurirano 02.Apr.2020.)

PRijem 2015: dodeljena PRiZNANJA PRofesionalcima

Društvo Srbije za odnose s javnošću (DSOJ) nagradilo je sinoć najbolje komunikacijske kampanje, projekte i inicijative na tradicionalnom, 18. po redu godišnjem PRijemu. Za nagrade ove godine, u 13 kategorija, prijavljeno je ukupno 68 projekata, a u finalnom izboru našlo se 30 radova iz korporativnog, javnog i neprofitnog sektora.

U kategoriji PR agencija godine nagrade su pripale – New Moment New Ideas Company (u kategoriji velike agencije) i Chapter 4 PR (u kategoriji >> Pročitaj celu vest na sajtu Economy.rs << male i srednje agencije). Prestižno PRiZNANJE – Komunikator godine ove godine otišlo je u ruke Saši Jankoviću, zaštitniku građana.

Nagrada za Izuzetan lični doprinos u oblasti komunikacija – Srđan Đurić za 2014. godinu uručena je Ivani Parčetić Mitić, osnivaču i urednici portala Marketing mreža.

Pored toga, ove godine agencija New Moment New Ideas Company osvojila je dva PRiZNANJA, i to u kategorijama Interne komunikacije za projekat „Intesa tim“ i Komunikacija u neprofitnom sektoru za projekat „Čuvarkućica, kuća koja decu čuva“.

Agenciji Chapter 4 PR nagrade su pripale u kategorijama Korporativne komunikacije – velika preduzeća za projekat „McDonald`s okreće novi list – Kvalitet za novo doba“, kao i Najbolje implementirana internacionalna kampanja za projekat „WWF – Sat za našu planetu 2014″.

Članovi Žirija dodeli su dve nagrade i agenciji Homepage za Korporativne komunikacije – mala i srednja preduzeća, kao i za Komunikaciju društveno odgovornih projekata za kampanju Trčimo porodično Hemofarm.

U kategorijama Brend PR za projekat „Erste Njuz specijali Webiz i wwVršac“ i Najbolje implementirana internacionalna kampanja za „Budi u plusu!“ nagrade su pripale Erste banci.

Kompanija Infostud 3 nagrađena je PRiZNANJEM za najbolju PR komunikaciju u integrisanim kampanjama za projekat „Kako preživeti grozan posao ili pronaći bolji“, dok su u kategoriji Upotreba digitalnih medija i novih tehnologija najbolji bili I&F McCann Grupa i Jugoslovensko dramsko pozorište sa kampanjom „Drama u taksiju“.

Ove godine u kategoriji Krizne komunikacije i upravljanje rizicima nagrada je otišla u ruke Ivana Miloševića i Advokadske komore Srbije za projekat „Advokati su u pravu“, a Sandra Milenković Nikolić dobitnica je Nagrade za najbolji akademski rad „Dr Dragutin Vračar“.

„Svakako da je merilo za procenu projekata u oblasti komunikacija nešto što se neprestano menja, mi smatramo pooštrava i biva sve strože. A to je moguće samo kada su kandidati i njihove kampanje sve bolje iz godine u godinu. Statistički gledano, veća je razlika ove godine bila u proseku u odnosu na prethodnu godinu nego između samih kandidovanih projekata. To nam govori da svi zajedno napredujemo i dajemo doprinos razvoju struke“, rekla je dr Danijela Lalić, predsednica Žirija za dodelu nagrada PRiZNANJE 2015. (Economy.rs, 28. maj 2015.)

Nastavak na Economy.rs...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Economy.rs. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Economy.rs. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.