Ogroman uspeh – a ko još zadovoljno trlja ruke? Otećemo im deo tržišta

Izvor: B92, 29.Jul.2023, 09:50

Ogroman uspeh – a ko još zadovoljno trlja ruke? "Otećemo im deo tržišta"

Uspehom "Barbi" u bioskopima ne trljaju ruke samo filmski stvaraoci u Holivudu nego i proizvođač igračaka Mattel iz čije je radionice lutka izašla 1959. godine.

Izvršni direktor Mattela Inon Krajc uspeh filma vidi kao potvrdu sposobnosti kompanije da pronađe nove izvore prihoda za svoje robne marke, ali upozorava da će pad potražnje u segmentu dečjih igračaka smanjiti prodaju u narednim mesecima.

Rekordna zarada filma od 155 miliona dolara prošlog vikenda >> Pročitaj celu vest na sajtu B92 << bila je "izlog" strateškog repozicioniranja Mattela iz proizvođača igračaka u "upravnika medijskih franšiza prevođenih brendovima", rekao je Krajc Fajnenšel tajmsu.

U brojkama još nema "Barbi"

U kvartalnim rezultatima se zasad ne vidi veći uticaj filma koji je premijerno prikazan 21. jula. Globalna prodaja Barbi lutaka pala je šest posto na 283 miliona dolara u drugom tromesečju u kojem je prodaja grupe smanjena 13 posto, na 1,09 milijardi dolara.

Zarada od osam centi po deonici premašila je predviđanja Vol strita koji je očekivao gubitak od dva centa, ali kompanija je uprkos tome zadržala svoje izglede za godinu, prenosi Poslovni dnevnik.

"Cela industrija bila je mekša nego što smo očekivali", rekao je Krajc dodavši da situacija sa zalihama postaje povoljnija pa Matel očekuje da će konkurenciji oteti deo tržišta u ostatku godine.

Deonice kompanije porasle su 17 posto u proteklom mesecu, znatno nadmašivši performans rivala Hasbroa.

Matel nije otkrio koliki će dobiti postotak od prihoda u bioskopima, ali Krajc je rekao da su se igračke povezane s filmom i drugi proizvodi s markom Barbie iz partnerstva u maloprodaji, muzici i robi široke potrošnje prodavali “jako dobro”.

“Očekujemo da će (prodaja) Barbi rasti u drugoj polovini godine i biti pozitivna tokom cele godine", rekao je.

Matelova strategija "nikada nije bila samo jedan film", dodao je. Reakcija publike na Barbi proširila je privlačnost brenda i otvorila vrata daljim filmovima, televizijskim emisijama i ostalim prilikama, rekao je.

Matelovi planovi uključuju filmove brendova u rasponu od Hot Wheels automobila do igre kartama Uno.

"Ovo je još jedan primer kako film postaje centar gravitacije koje generiše više aktivnosti i više aktivacije u odnosu na brend Barbi", rekao je Krajc.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, Twitter nalogu i uključite se u našu Viber zajednicu.

Nastavak na B92...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta B92. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta B92. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.