Izvor: B92, 06.Jul.2020, 14:40

Ne otkazujte putovanja: Povraćaj novca mora da se realizuje, evo uputstva

Ne otkazujte putovanja: Povraćaj novca mora da se realizuje, evo uputstva

Beograd -- Udruženje potrošača Efektiva izdalo je uputstva za sve putnike iz Srbije u cilju zaštite njihovih prava u slučaju otkazanog putovanja.
Efektiva je poručila putnicima da ne otkazuju sami putovanja turističkim agencijama, već da sačekaju da to urade one.
Efektiva je ukazala da je za dalji postupak važno da li je putnik otkazao putovanje ili je to uradila agencija, jer prava potrošača u tim slučajevima nisu ista.
U slučaju da putnik otkazuje putovanje, tada se primenjuju odredbe člana 99. Zakona o zaštiti potrošača (ZZP), prema kojima agencija ima pravo da zadrži manji deo uplaćenog novca, a kada agencija otkazuje putovanje primenjuje se član 106. ZZP i tada putnik ima pravo...

Nastavak na B92...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora

 Povezane vesti
Efektiva: Turisti ne moraju da prihvate zamenska putovanja

Efektiva: Turisti ne moraju da prihvate zamenska putovanja

Izvor: Beta, 07.Jul.2020, 13:38

Povodom zatvaranja granice Grčke za državljane Srbije, Udruženje potrošača "Efektiva" je danas objavilo da oni koji su putovanja uplatili posle 15. marta, ne moraju da prihvate zamenska putovanja, jer, po Uredbi o zamenskim putovanjima, imaju pravo na povraćaj novca.U saopštenju je istaknuto...

Nastavak na Beta...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta B92. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta B92. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.