NBS od 1. aprila kontroliše bankarske reklame

Izvor: SEEbiz.eu, 23.Feb.2019, 11:43   (ažurirano 02.Apr.2020.)

NBS od 1. aprila kontroliše bankarske reklame

BEOGRAD - Narodna banka Srbije namerava da ubuduće prati kako se banke oglašavaju, da li su im reklame tačne, pristojne, da li vređaju klijente ili konkurenciju, piše Politika.

NBS će, naime, prilikom prethodne kontrole novih prozvoda izričito zahtevati da joj se dostave oglasne poruke, odnosno opis oglasne kampanje kako bi mogla da oceni da li su usaglašeni sa odlukom koja reguliše standarde i pravila.

Takođe, centralna banka će reagovati merama iz svoje nadležnosti >> Pročitaj celu vest na sajtu SEEbiz.eu << ako uoči bilo kakvu nepravilnost.

To znači da, recimo, banke ubuduće neće moći da kažu "mi smo najbolji, najpovoljniji, vaša štednja je kod nas najsigurnija..."

Ubuduće neće biti ni oglasa o kreditima sa nula odsto kamate, osim ako banka zaista ne reklamira kredit uz koji ne idu nikakvi prateći troškovi.

Ovo su samo neke od novina u domenu oglašavanja bankarskih usluga, koje uvodi NBS, a koje treba da startuju od 1. aprila, piše Politika.

Nastavak na SEEbiz.eu...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta SEEbiz.eu. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta SEEbiz.eu. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.