Izvor: B&F Online, 11.Jul.2013, 11:36   (ažurirano 02.Apr.2020.)

„Moja radnja“ okuplja sve veći broj malih prehrambenih prodavnica

„Uprkos konkurenciji velikih trgovinskih lanaca i krizi koja posebno pogađa male trgovinske radnje u Srbiji, u njima se i dalje obavlja polovina kupovina“, istakao je Roberto Mankuzo, generalni direktor „Metro Cash & Carry Srbija“, prilikom predstavljanja rezultata četvorogodišnjeg projekta ove kompanije pod nazivom „Moja radnja“. Program je oslonjen na projekat „Partnerstvo sa kupcima“ i pruža podršku [...]

Nastavak na B&F Online...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta B&F Online. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta B&F Online. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.