Izvor: B92, 29.Avg.2017, 17:11 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Mašine sad širom Srbije, a da li je moglo brže?
Mašine i putari na dosta deonica širom Srbije. Radi se, ali da li je moglo i da li može brže?
Odluka da Koridor 10 na svom putu od Austrije i Grčke prođe i kroz Srbiju doneta je 1997. Priča o ovoj saobraćajnici nije završena ni dve decenije kasnije. Biće gotova dogodine, obećava nadležna ministarka koja je često u kontroli radova.
2009. počela je izgradnja auto-puta Horgoš - Novi Sad. Tadašnji državni vrh raspoloženo je pozirao medijima.
Ipak, >> Pročitaj celu vest na sajtu B92 << gradilište je opet često bilo prazno, a izgradnja kasnila. Savetnik direktora Koridora objašnjava da se to moglo i može rešiti naplatom penala.
"Naplata penala podrazumeva jednu sumu koja ide do 10 odsto, a ocenjuje se po danu zakašnjenja. Naplaćuju se po završetku posla“, kaže savetnik direktora Koridora Srbije Đorđe Smiljanić.
Puštanje u saobraćaj određenih deonica nije isto što i kompletno završen posao. Na karti Koridora još ima crvenih linija.
Delovi istočnog kraka koridora 10 rade se punom parom. Deonica Bančarevo - Crvena reka, duga 12 kilometara, trebalo bi da se završi do maja 2018.
Severnije, u blizini Beograda kineska kompanija radi na kraku Koridora 11, obilaznici oko Beograda
Do tada, od Obrenovca do Surčina preko Save samo brodom, kao i naša ekipa.