
Izvor: Preko ramena, 30.Mar.2012, 13:03 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Marketing: Mogućnost izbora rađa nove ideje - Aleks Herd, Ogilvy & Mather
Iako na srpskom tržištu postoji velika konkurencija, ono je još uvek nedovoljno razvijeno i ne prati u dovoljnoj meri najnovije svetske trendove, kao ni prednosti internet oglašavanja. Ipak, potencijal je veliki, a kreativnost očigledna, ističe Aleks Herd, direktor Ogilvy & Mather za Centralnu i Istočnu Evropu
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Preko ramena. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Preko ramena. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.