Izvor: N1 televizija, 07.Okt.2021, 18:53

Marija Matić: Advertajzing agencije će sve više postajati tehnološke kompanije

Direct Media ove godine obeležava dvadeset godina postojanja. S obzirom na to da se radi o agenciji koja je u protekle dvže decenije ostavila dubok trag u regonalnoj advertajzing industriji, portal Media Marketing je odlučio da kroz razgovore sa ključnim ljudima agencije predstavi sistem Direct Media United Solutions i sve ono što je važno da bi se bolje razumele aktuelnosti i trendovi u toj industriji.

Nastavak na N1 televizija...






Povezane vesti

Marija Matić: Advertajzing agencije će sve više postajati tehnološke kompanije

Izvor: Danas, 07.Okt.2021

Direct Media ove godine obelžava dvadeset godina postojanja. Obzirom da se radi o agenciji koja je u protekle dve decenije ostavila dubok trag u regonalnoj advertising inustriji, Media Marketing  je odlučioo da kroz razgovore sa ključnim ljudima agencije predstavi sistem Direct Media United Solutions...

Nastavak na Danas...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta N1 televizija. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta N1 televizija. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.