Letnja promotivna kampanja Ja biram Srbiju

Izvor: Radio Televizija Vojvodine, 15.Maj.2021, 16:19

Letnja promotivna kampanja "Ja biram Srbiju"

Letnja promotivna kampanja Turističke organizacije Srbije počela je danas pod sloganom „Ja biram Srbiju“. Na manifestaciji organizovanoj u podnožju Avalskog tornja turističke organizacije iz cele zemlje predstavile su najbolje iz svoje ponude.

Turistička organizacija Srbije letnju promotivnu kampanju pod sloganom „Ja biram Srbiju“ pokrenula je istoimenom izložbom priređenom podno Avalskog tornja. Na njoj je predstavljeno mnoštvo razloga zašto odabrati našu zemlju >> Pročitaj celu vest na sajtu Radio Televizija Vojvodine << za turističku destinaciju ovoga leta.

"U fokusu naše promotivne kampanje na prvom mestu će biti aktivan odmor i odmor u prirodi.Poseta kulturno istorijskim znamenitostima,konzumacija fantastične gastronomske ponude i uživanje u svim dodatnim sadržajima i doživljajima koje Srbija ima da ponusdi kroz letnju sezonu", rekla je Marija Labović-direktorka TOS.

Turistički sektor u Srbiji ima potencijal da bude pokretač ekonomskog razvoja i zapošljavanja pogotovo u ruralnim sredinama rečeno je a Evropska Unija ulaže značajna sredstva u ovu granu naše privrede .

"EU za tebe za kulturno nasleđe i turizam „EU je finansirala obnovu tvrđave Golubac a trenutno finansiramo i obnovu tvrđave Fetislam .Sledeće godine počinjemo infrastrukturne radove u Rajačkim i Rogljevačkim pivnicama i u Feliks Romulijani", rekao je Aleksander Bec, tim lider projekta.

Turističke organizacije predstavile su najbolje što imaju u ponudi.

"Mi imamo u poslednjih godinu i po dana povećanje smeštajnih kapaciteta za 30 novih objekata i znatno veći procenat noćenja.Imamo i ozbiljan projekat Keltsko selo ,tematski park za najmlađe koji otvaramo prvih dana jula“, rekao je Milan Bogojević-direktor TO Inđija.

"Na teritoriji naše opštine nalazi se jedinstven spomenik prirode Đavolja varoš i bogato kulturno istorijsko nasleđe .Glavni akcenat je i danas na promociji Kuršumlije kao atraktivne turističke destinacije i prve prestonice Stefana Nemanje", rekla je Jasmina Savić-direktorka TO Kuršumlija.

"S obzirom na to da je buking u Sokobanji u naredna tri meseca već izvršen očekujem rast u ovoj godini u odnosu na 2019 tu za 11-14%. Sokobanja je i dalje jedna od najpopularnijih destinacija", rekao je Ljubinko Milenković-direktor TO Sokobanja.

Prošle godine i pored pandemije mnogi su uživali u odmoru u Srbiji a prema svim pokazateljima ova godina će za turističke radnike biti još uspešnija.

Nastavak na Radio Televizija Vojvodine...






Povezane vesti

Biram Srbiju – nova kampanja Turističke organizacije Srbije

Izvor: NoviMagazin.rs, 16.Maj.2021, 11:04

Turistička organizacija Srbije je danas u podnožju Avalskog tornja predstavila novu kampanju, koja se odvija pod sloganom ,,Biram Srbiju“.

Nastavak na NoviMagazin.rs...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Radio Televizija Vojvodine. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Radio Televizija Vojvodine. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.