Kupovina je sada postala provod

Izvor: Večernje novosti, 09.Jul.2016, 08:31   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Kupovina je sada postala provod

Dolazak velikih tržnih centara u Srbiju promenio je navike potrošača i kod nas TRŽNI centri odavno nisu samo mesto za kupovinu. Više se tamo ne ide tek da bi se obnovili ormani novim krpicama i cipelama ili da se napune frižideri. Postali su mesta za izlazak i zabavu za celu porodicu. Osim što su centar za nabavku svega što je potrebno svakom domaćinstvu, oni su adresa za rekreaciju, opuštanje i provod. Tamo se sreću prijatelji, odvijaju se poslovni sastanci, slušaju >> Pročitaj celu vest na sajtu Večernje novosti << koncerti, gledaju predstave... Sve na jednom mestu. Prema rečima Nevene Martinović, pi-ar menadžera Confluence property management-a, kompanije koja upravlja šoping centrima, u životu svakog pojedinca tržni centri su doneli novi kvalitet u upravljanju vremenom. - Šoping centri objedinjuju potrebe za kupovinom, dobrom zabavom i kvalitetno iskorišćenim vremenom - kaže Martinovićeva. - Navike kod potrošača su nadograđene i olakšane, pre nego promenjene. "Ušće šoping centar", u vlasništvu kompanije "MPC propertis", otvoren je pre nešto više od sedam godina i za tako kratko vreme uspostavio potpuno nova pravila igre na tržištu, pre svega svojom inovativnom ponudom i bogatstvom sadržaja. Da bi ostali mesta okupljanja, tržni centri moraju da obogaćuju svoju ponudu. Njihova budućnost su ritejl tržišta, a u prilog tome govori i sve veći broj investicija baš u ove ove objekte. "ŠOPI RITEJL" U BORČI - U MARTU je započeta izgradnja "Šopi ritejl parka" u Borči u vlasništvu MPC propertisa, gde su poslovi lizing menadžmenta i upravljanja objektom povereni Confluence Property Management-u - kaže Martinovićeva. - Ovaj park zauzima 13.000 kvadratnih metara, a vrednost investicije je 15 miliona evra. Izdvajaće se po odličnoj ponudi internacionalnih i regionalnih brendova, a možemo da se pohvalimo i da su svi lokali izdati. Završetak radova je planiran za oktobar 2016.

Nastavak na Večernje novosti...






Povezane vesti

U šoping centre sad se ide zbog provoda

Izvor: B92, 09.Jul.2016

Tržni centri odavno nisu samo mesto za kupovinu. Više se tamo ne ide tek da bi se obnovili ormani novim krpicama i cipelama ili da se napune frižideri...Postali su mesta za izlazak i zabavu za celu porodicu. Osim što su centar za nabavku svega što je potrebno svakom domaćinstvu, oni su adresa za...

Nastavak na B92...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Večernje novosti. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Večernje novosti. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.