Izvor: SrbijaDanas.com, 26.Mar.2020, 18:17

Kol centar za prijavu nezakonitosti se USIJAO: Građani se najviše žale na cene namirnica i pretnje otkazom

Kol centar za prijavu nezakonitosti se USIJAO: Građani se najviše žale na cene namirnica i pretnje otkazom

Kontakt centar je zvanično juče počeo sa radom.
Na novootvoreni broj telefona za prijavljivanje nezakonitosti tokom epidemije korona virusa, građani se najviše žale na povećane cene namirnica, maski i rukavica, ali i na pretnje otkazom, neisplaćene zarade i rad pojedinih kafića, restorana, pa čak i jednog tržnog centra u provinciji.
Prema rečima Jovice Damnjanovića, predstavnika ovog kontakt centra, operateri su juče, prvog radnog dana, imali između 160 i 170 prijava, a danas do 12 časova oko 80.
- Funkcija ovog centra je da građani i privrednici mogu da prijave sve nepravilnosti koje uoče u vreme korona virusa, vezane za rad na crno, sivu ekonomiju i rad privrednih društava ili preduzetnika...

Nastavak na SrbijaDanas.com...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora

 I drugi pišu o ovome:
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta SrbijaDanas.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta SrbijaDanas.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.