Koja su vaša prava kao potrošača, kome se obratiti i šta možete da očekujete?

Izvor: Radio Televizija Vojvodine, 20.Avg.2025, 13:42

Koja su vaša prava kao potrošača, kome se obratiti i šta možete da očekujete?

Šta da radite kada vam reklamacija ne prolazi? Kada prodavac uporno odbija da vam zameni proizvod ili vrati novac? Koja su vaša prava kao potrošača, kome se obratiti i šta možete da očekujete?
Ukoliko vam se često dogodilo da ste kupili novi mikser, fen ili usisivač, platili ga, ali kada je stigao - razočaranje.
Međutim, nije retkost da se novi uređaj pokaže kao neispravan ili da ubrzo po kupovini dođe do tehničkih problema. U takvim situacijama važno je znati koja su vaša prava.
Prema Zakonu o zaštiti potrošača, ističe Marko Dragić iz Nacionalne organizacije potrošača, svi kupci imaju pravo na reklamaciju. Trgovac je dužan da odgovori na reklamaciju u roku od 8 dana, a da reši...

Nastavak na Radio Televizija Vojvodine...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Radio Televizija Vojvodine. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Radio Televizija Vojvodine. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.