Izvor: Blic, 17.Sep.2009, 17:10   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Knjaz Miloš kupio brend Moć prirode

Kompanija "Knjaz Miloš" objavila je danas da je kupila brend sokova "Moć prirode", ali nisu želeli da kažu koliko je to plaćeno.

Generalni direktor "Knjaz Miloša" Slaven Živić rekao je na konferenciji za novinare da će u razvoj brenda "Moć prirode" ta kompanija uložiti 1,5 miliona evra.

Kako je naveo, korist od prodaje brenda imaće i "Knjaz Miloš" i kompanija Agroekonomik iz Beograda, u okviru koje je poslovao taj brend, a koja se bavi proizvodnjom prehrambenih >> Pročitaj celu vest na sajtu Blic << proizvoda od voća i povrća.

Živić je rekao je da će se sokovi "Moć prirode" i dalje puniti u istoj fabrici za potrebe "Knjaz Miloša".

On je podsetio da Knjaz Miloš već proizvodi sokove "golf" za sektor ugostiteljstva, a plan je da i ti sokovi pređu pod brend "Moć prirode".

Prema rečima Živića, u planu je da se tržisno učešće sa sadašnjih pet odsto do kraja 2010. godine poveća na 15 odsto.

"Knjaz Miloš" iz Aranđelovca, koji proizvodi mineralnu vodu i sokove, posluje od privatizacije 2005. godine u okviru "Denjub fuds" grupe, kojom upravlja Salford.

Nastavak na Blic...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Blic. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Blic. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.