Kampanja Moja Srbija poziva domaće turiste

Izvor: Akter, 01.Jun.2015, 15:41   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Kampanja Moja Srbija poziva domaće turiste

Turistička kampanja "Moja Srbija", koja bi trebalo da domaće turiste nagovori da bar deo ovogodišnjeg odmora provedu u Srbiji, počeće 3. juna, najavili su danas turistička organizacija Srbije (TOS) i Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija

Promotivni turistički karavan, koji će poći iz Beograda, obići će desetak gradova u Srbiji. 

Na konferenciji za novinare ministar trgovine, turizma i telekomunikacija Rasim Ljajić je istakao da je cilj kampanje >> Pročitaj celu vest na sajtu Akter << da što veći broj turista iz Srbije bar deo svog godišnjeg odmora provodi u Srbiji, ako ne ceo godišnji odmor, i da iz turističkog deficita Srbija pređe u suficit.

"Logika je prilično jednostavna. Prošle godine naši turisti su u inostranstvu potrošili 889 miliona evra, a ostvarili smo devizni priliv od turizma od 863 miliona evra. Vidi se da je to deficit, mali ali je još uvek deficit. Naš plan je da ove godine budemo bar u blagom suficitu", rekao je Ljajić.

On je dodao daće kampanjom, koja će trajati do kraja avgusta, Srbija pokušati da privuče i Srbe iz dijaspore da letuju u otadžbini, ali i da budu promoteri srpskog turizma u zemljama u kojima žive.

Kampanja je, napomenuo je, već počela u inostranstvu u nekim gradovima u susednim zemljama i Evrope koji imaju brojnu srpsku dijasporu.

Nastavak na Akter...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Akter. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Akter. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.