
Izvor: B92, 01.Apr.2020, 13:45 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Kako uputiti zaposlene na plaćeno odsustvo?
Beograd -- Ministarstvo rada objasnilo je u saopštenju šta treba da rade poslodavci koji svoje zaposlene upute na plaćeno odsustvo duže od 45 radnih dana.
Naime, poslodavci, koji svoje radnike, s obzirom na trenutnu vanrednu situaciju u Srbiji izazvanu virusom COVID-19, upute na plaćeno odsustvo duže od 45 radnih dana, treba da dostave Ministarstvu za rad elektronskim putem Odluku nadležnog organa poslodavca potpisanu od ovlašćenog lica ili Zahtev poslodavca sa potpisom >> Pročitaj celu vest na sajtu B92 << zakonskog zastupnika.
Zahtev o potrebi upućivanja zaposlenih na plaćeno odsustvo treba da sadrži naziv i sediššte poslodavca, matični broj i PIB, ukupan broj zaposlenih, broj zaposlenih koji se upućuju na plaćeno odsustvo, kratke razloge i okolnosti koje su dovele do smanjenog obima posla, odnosno do prekida rada i potrebe za upućivanjem zaposlenih na plaćeno odsustvo dužem od 45 radnih dana, navodi se u saopštenju.
Takođe treba da navedu za koji mesec su isplaćene poslednje zarade, elektronsku adresu na koju ministarstvo poslodavcu treba da dostavi skenirano rešenje, kao i broj telefona kontakt osobe kod poslodavca zadužene za pripremu dokumentacije.
Te podatke je potrebno poslati na mejl kabinet@minrzs.gov.rs .