Kako uputiti zaposlene na plaćeno odsustvo?

Izvor: B92, 01.Apr.2020, 13:45   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Kako uputiti zaposlene na plaćeno odsustvo?

Beograd -- Ministarstvo rada objasnilo je u saopštenju šta treba da rade poslodavci koji svoje zaposlene upute na plaćeno odsustvo duže od 45 radnih dana.

Naime, poslodavci, koji svoje radnike, s obzirom na trenutnu vanrednu situaciju u Srbiji izazvanu virusom COVID-19, upute na plaćeno odsustvo duže od 45 radnih dana, treba da dostave Ministarstvu za rad elektronskim putem Odluku nadležnog organa poslodavca potpisanu od ovlašćenog lica ili Zahtev poslodavca sa potpisom >> Pročitaj celu vest na sajtu B92 << zakonskog zastupnika.

Zahtev o potrebi upućivanja zaposlenih na plaćeno odsustvo treba da sadrži naziv i sediššte poslodavca, matični broj i PIB, ukupan broj zaposlenih, broj zaposlenih koji se upućuju na plaćeno odsustvo, kratke razloge i okolnosti koje su dovele do smanjenog obima posla, odnosno do prekida rada i potrebe za upućivanjem zaposlenih na plaćeno odsustvo dužem od 45 radnih dana, navodi se u saopštenju.

Takođe treba da navedu za koji mesec su isplaćene poslednje zarade, elektronsku adresu na koju ministarstvo poslodavcu treba da dostavi skenirano rešenje, kao i broj telefona kontakt osobe kod poslodavca zadužene za pripremu dokumentacije.

Te podatke je potrebno poslati na mejl kabinet@minrzs.gov.rs .

Nastavak na B92...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta B92. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta B92. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.