
Izvor: S media, 24.Jun.2010, 16:09 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Izuzetan početak poslovne godine "Bambi Banata"
Koncern "Bambi Banat" je u prvih pet meseci ove godine zabeležio rast ukupne prodaje za 26 posto u odnosu na isti period prošle godine i ostvario promet od 2,8 milijardi dinara.
Kroz domaću prodaju zabeležen je prihod od 2,3 milijarde dinara i ostvaren rast od 21 odsto.Ukupna vrednost izvoza iznosila je 5,6 miliona evra, što je za pet odsto više nego u istom periodu lani, kažu u toj kompaniji.
`Naši proizvodi najviše su se prodavali u regionu ali su se našli >> Pročitaj celu vest na sajtu S media << i na tržištima Amerike, Kanade i Australije. Ovakvom rezultatu svakako su doprinela 24 nova proizvoda`, kaže generalni direktor koncerna "Bambi Banat" Miroslav Miletić.
On podseća da je "Bambi Banat" lider na domaćem konditorskom tržištu.
`Plazma` je i dalje neprikosnoveni brend i broj jedan sa 54 odsto vrednosnog učešća u jednom od najkonkurentnijih segmenata konditorskog tržišta u tvrdom keksu. U stopu je praćen posnim keksom "Zlatni pek". "Velnes" je apsolutni vlasnik tržišta integralnog keksa sa 72 odsto vrednosnog tržišnog učešća.
Brend "jodoro" u martu ove godine ostvario je rekordnu prodaju od svog lansiranja i zauzeo prvo mesto u segmentu napolitanki, dok je "Bambi - crna čokolada" za samo godinu dana postala apsolutni lider u svojoj kategoriji zauzimajući čak 66 odsto količinskih učešća, izjavio je
Miletić.
"Ponosni smo što je `Bambi Banat` zadržao rast prodaje u periodu koji je obeležio rast gotovo svih cena inputa, kao i promena vrednosti dinara. Kao kompanija koja uvek izlazi u susret svojim potrošačima nastavićemo i u ovoj godini trend obogaćivanja proizvodima vrhunskog kvaliteta po povoljnim cenama, čemu će doprineti i planirane investicije u poboljšanju proizvodnog procesa i obnavljanju opreme vredne 3,4 miliona evra`, izjavio je predsednik UO koncerna "Bambi Banat" Rade Pribićević.