Izvor: Economy.rs, 03.Maj.2012, 23:09   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Internet trgovina: pre kupovine, informišemo se na Internetu

Prema anketi koju je oglasna mreža ZepterADS sprovela na temu navika korisnika interneta u Srbiji, u procesu kupovine i donošenju kupovne odluke online mediji nastavljaju da dobijaju na značaju.

Nastavak na Economy.rs...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Povezane vesti

Kako kupujemo na internetu

Izvor: B92, 04.Maj.2012, 15:35

Prema anketi koju je oglasna mreža ZepterADS sprovela na temu navika korisnika interneta u Srbiji, u procesu kupovine i donošenju kupovne odluke online mediji nastavljaju da dobijaju na značaju...Gotovo polovina ispitanika (48,6%) uvek pre kupovine prvo se informiše na internetu o aktuelnim cenama...

Nastavak na B92...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Economy.rs. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Economy.rs. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.