Izvor: Blic, 29.Okt.2007, 13:00 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Hrvatska kompanija kupila srpski turistički blog
Hrvatska kompanija "Mojblog" kupila je 50 odsto turističkog srpskog sajta www.Gdestinacija.com. na kojem pišu prvenstveno korisnici iz Srbije, ali je veoma posećen u Hrvatskoj, Makedoniji, Crnoj Gori i BIH, izjavio je danas Tanjugu jedan od suvlasnika Marko Jevtić.
Jevtić je rekao da je ovo prvi put da je jedna strana kompanija kupila srpski blog, što je izuzetno značcajno za razvoj blogova u Srbiji, jer su oni u svetu pravi hit i ostvaruju značajne prihode. "Gdestinacija" >> Pročitaj celu vest na sajtu Blic << postoji od maja meseca, ali je privukla veliku pažnju u regionu, jer na njoj je već preneto više od 100 putopisa i vrlo je posećena.
Prema Jevtićevim rečima, partnerstvo sa "Mojblogom" će omogućiti razvoj tog sajta, preko uvođenja novih servisa i novih načina oglašavanja, u kojim hrvatska firma već ima iskustva. Istovremeno, to će omogućiti i promociju sajta u inostranstvu. Jevtić je ukazao da hrvatski partner procenjuje da će za dve do tri godine "Gdestinacija" postati vrlo značajna u regionu, jer posetioci, pored toga što pišu, ocenjuju i komentarišu putopise i fotografije, mogu na sajtu da pronađu i zanimljive turističke vesti.
On je napomenuo da u Srbiji za sada nijedan blog još ne ostvaruje prihode, dok je to u svetu uobičajeno i naveo podatak da će, prema istraživanju analitičke kuće "Gartner", do kraja godine čak 100 miliona ljudi pisati blogove.