
Izvor: Beta, 24.Feb.2020, 01:18 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Hina: Skromna ponuda Hrvatske na 42. Sajmu turizma u Beogradu
U Beogradu je u nedelju završen 42. Sajam turizma, najveća manifestacija te vrste u regionu, a predstavljanje hrvatske turističke ponude bilo je ove godine izuzetno skromno, izuzme li se organizovani nastup 12 vinara pod okriljem Hrvatske privredne komore na pratećem Sajmu vina "BeoWine", piše u obimnom izveštaju agencija Hina.Štandove u dvoranama Beogradskog sajma samostalno su imale turističke zajednice Zagreba, Ludbrega i ostrva Vira, kod Zadra, dok je Makarska nastupila partnerski u okviru štanda vojvođanskog grada Titela.Svoju turističku ponudu za četiri dana prikazalo je na Sajmu 900 izlagača i suizlagača iz 40 zemalja, uz više od 400 susreta i sastanaka u okviru poslovnog dela "B to B", organizovanog u saradnji Beogradskog sajma turizma, Privredne komore Srbije i Evropske mreže poduzetnika.Ti sastanci su, po oceni organizatora, prenosi Hina, "podigli poslovnost Sajma za još jednu stepenicu jer su angažovani izlagači imali priliku da komuniciraju s kupcima iz celog sveta".Uz ponudu brojnih domaćih agencija, na beogradskoj turističkoj smotri je - s obzirom na broj turista u letnjoj sezoni - uobičajen nastup turoperatera i agencija iz Grčke, Turske, Egipta, Tunisa, Bugarske i Crne Gore, pšiše Hina i nastavlja da je ove godine štand na jednom od udarnih mesta u središnjoj dvorani Beogradskog sajma zakupila Slovenija, ...
TOS na 42. Međunarodnom sajmu turizma u Beogradu
Izvor: NoviMagazin.rs, 24.Feb.2020
Turistička organizacija Srbije (TOS) je novim sloganom "Izaberi svoju avanturu! #vidisrbiju, predstavila turističku ponudu Srbije na 42. Međunarodnom sajmu turizma u Beogradu, koji je održan od 20.-23. februara 2020. godine, na Beogradskom sajmu...Direktorka TOS-a Marija Labović, uručila je predsedniku...