Izvor: B&F Online, 28.Mar.2013, 19:44 (ažurirano 02.Apr.2020.)
GfK: Građanima u regionu novac važniji od slobodnog vremena
Građani Srbije i regiona žele da u budućnosti žive bolje, ali to bolje realno definišu kao „samo malo bolje“ od sadašnje situacije, proizilazi iz istraživanja javnog mnjenja koje je sprovela agencija za istraživanje tržišta GfK. Uzorkom su obuhvaćeni građani Adriatik regiona (bivše Jugoslavije i Albanije na reprezentativnom uzorku po zemljama uzrasta od 25 do 49 [...]
Srbija i region: Glavni prozor u svet- internet
Izvor: B&F Online, 29.Mar.2013, 12:27
Mnogima danas glavni prozor u svet predstavlja upravo internet. Po istraživanju javnog mnjenja koje je sprovela agencija za istraživanje tržišta GfK, najviše ljudi dnevne vesti iz zemlje i sveta radije potraže na internetu nego u dnevnoj štampi. Mali procenat građana celokupnog Adriatic regiona...