Izvor: B&F Online, 28.Mar.2013, 19:44   (ažurirano 02.Apr.2020.)

GfK: Građanima u regionu novac važniji od slobodnog vremena

Građani Srbije i regiona žele da u budućnosti žive bolje, ali to bolje realno definišu kao „samo malo bolje“ od sadašnje situacije, proizilazi iz istraživanja javnog mnjenja koje je sprovela agencija za istraživanje tržišta GfK. Uzorkom su obuhvaćeni građani Adriatik regiona (bivše Jugoslavije i Albanije  na reprezentativnom uzorku po zemljama uzrasta od 25 do 49 [...]

Nastavak na B&F Online...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Povezane vesti

Srbija i region: Glavni prozor u svet- internet

Izvor: B&F Online, 29.Mar.2013, 12:27

Mnogima danas glavni prozor u svet predstavlja upravo internet. Po istraživanju javnog mnjenja koje je sprovela agencija za istraživanje tržišta GfK, najviše ljudi dnevne vesti iz zemlje i sveta radije potraže na internetu nego u dnevnoj štampi. Mali procenat građana celokupnog Adriatic regiona...

Nastavak na B&F Online...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta B&F Online. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta B&F Online. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.