Dodeljene nagrade MIXX Awards 2023

Izvor: SrbijaDanas.com, 23.Maj.2023, 09:45

Dodeljene nagrade MIXX Awards 2023

Nagradne za najbolje digitalne kampanje i projekte dodeljene su 18. maja u okviru konferencije Digital Day u Hiltonu u Beogradu.

Stručni žiri ovogodišnjeg Mixx Awards su činili regionalni digitalni stručnjaci među kojima su: Elena Tenžera,  DRV, Natalija Čorbić, Pioniri Communications, Jana Savić Rastovac, McCann Beograd, Milena Maksić, Ovation BBDO, Vlatko Mladenović, Polet Grupa, Milena Đorić Gudurić, Mastercard, Martina >> Pročitaj celu vest na sajtu SrbijaDanas.com << Petrović, Milan Perić, Carlsberg, Andrej Kugonič, Nordeus, Ivona Marinković,  Loreal, Daniel Fazlić, Bloomberg Adria, Đorđe Jovanović, Friday Finally, Nađa Jokanovič, WANNABE MAGAZINE, Kristina Ilić, Degordian i Goran Jankuloski, Žiška, koji je bio i predsednik stručnog žirija.

Dobitnici IAB MIXX Awards za 2023. godinu su:

•    Brand Advertising – 18+ godina sa vama – Friday Finally

•    Cross Media Integration – Štark – I osmeh je tu – Ovation BBDO

•    Innovation – Realno Matis – Why Not Agency

•    E-Commerce – Bosch Interprom – Degordian

•    Product Launch – #NIJEKROFNA – Popular Communications

•    Community Building – Tanjir pun ljubavi – Žiška

•    Video Advertising– Skrati priču. Pronađi bolji posao. – McCann Beograd

•    Content – Lidlova 1 – Real Grupa RGS

•    Effectiveness – Clipsy Respect za sve što jesi – Ovation BBDO

•    Influencer Marketing – Chipsy – Svrati na Domaćinski!  – Ovation BBDO

•    Social Media – Metalac – Umetnica mora jesti kuvano – Pioniri Communications

•    Employer Branding – Bukvalno za kikiriki – Why Not Agency

•    TikTok – Grand Kafa – Kako se pije kafa TIkTok – Žiška

•    Social Good – Metalac – Umetnica mora jesti kuvano – Pioniri Communications

•    Viral – Kasato – Zima teška, a leto lagano – Žiška

•    Publisher Project – Mondo Želje – Method Agency

•    Digital Communication within the Government, International and non-profit organizations – Kako si, ali stvarno? – Ovation BBDO

Mixx Awards Grand Prix dodeljen je kampanji: Metalac – Umetnica mora jesti kuvano – Pioniri Communications

Mart, Pesma za Evroviziju 2022, a pesma „In corpore sano“ od Konstrakte ušla je u uši čitavoj Srbiji, a i šire. Hipnotišući stihovi i pranje ruku uz pomoć lavora i bokala, bili su centralni deo scenografije sa kojom Konstrakta, na iznenađenje mnogih, pobeđuje i odlazi na Evroviziju. Ovakve situacije ne planiraju se unapred, već ceo tim mora da generisano iskustvo i poverenje kompanije pretoči u brzu reakciju i odluku koja se dešava u trenutku. Zato je sama strategija proistekla iz logičnih zaključaka da Metalac (kao prepoznat domaći brend) može biti neka vrsta talije našoj predstavnici u „belom svetu“. Tada nastaje i kampanja koja je ove godine ocenjena kao najbolja na takmičenju.

Međunarodno priznanje Mixx Awards dodeljuje Interaktivni advertajzing biro Srbije, a ove godine je bila dodeljena šesti put zaredom.

Nastavak na SrbijaDanas.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta SrbijaDanas.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta SrbijaDanas.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.