Izvor: SrbijaDanas.com, 23.Maj.2023, 09:45
Dodeljene nagrade MIXX Awards 2023
Nagradne za najbolje digitalne kampanje i projekte dodeljene su 18. maja u okviru konferencije Digital Day u Hiltonu u Beogradu.
Stručni žiri ovogodišnjeg Mixx Awards su činili regionalni digitalni stručnjaci među kojima su: Elena Tenžera, DRV, Natalija Čorbić, Pioniri Communications, Jana Savić Rastovac, McCann Beograd, Milena Maksić, Ovation BBDO, Vlatko Mladenović, Polet Grupa, Milena Đorić Gudurić, Mastercard, Martina >> Pročitaj celu vest na sajtu SrbijaDanas.com << Petrović, Milan Perić, Carlsberg, Andrej Kugonič, Nordeus, Ivona Marinković, Loreal, Daniel Fazlić, Bloomberg Adria, Đorđe Jovanović, Friday Finally, Nađa Jokanovič, WANNABE MAGAZINE, Kristina Ilić, Degordian i Goran Jankuloski, Žiška, koji je bio i predsednik stručnog žirija.
Dobitnici IAB MIXX Awards za 2023. godinu su:
• Brand Advertising – 18+ godina sa vama – Friday Finally
• Cross Media Integration – Štark – I osmeh je tu – Ovation BBDO
• Innovation – Realno Matis – Why Not Agency
• E-Commerce – Bosch Interprom – Degordian
• Product Launch – #NIJEKROFNA – Popular Communications
• Community Building – Tanjir pun ljubavi – Žiška
• Video Advertising– Skrati priču. Pronađi bolji posao. – McCann Beograd
• Content – Lidlova 1 – Real Grupa RGS
• Effectiveness – Clipsy Respect za sve što jesi – Ovation BBDO
• Influencer Marketing – Chipsy – Svrati na Domaćinski! – Ovation BBDO
• Social Media – Metalac – Umetnica mora jesti kuvano – Pioniri Communications
• Employer Branding – Bukvalno za kikiriki – Why Not Agency
• TikTok – Grand Kafa – Kako se pije kafa TIkTok – Žiška
• Social Good – Metalac – Umetnica mora jesti kuvano – Pioniri Communications
• Viral – Kasato – Zima teška, a leto lagano – Žiška
• Publisher Project – Mondo Želje – Method Agency
• Digital Communication within the Government, International and non-profit organizations – Kako si, ali stvarno? – Ovation BBDO
Mixx Awards Grand Prix dodeljen je kampanji: Metalac – Umetnica mora jesti kuvano – Pioniri Communications
Mart, Pesma za Evroviziju 2022, a pesma „In corpore sano“ od Konstrakte ušla je u uši čitavoj Srbiji, a i šire. Hipnotišući stihovi i pranje ruku uz pomoć lavora i bokala, bili su centralni deo scenografije sa kojom Konstrakta, na iznenađenje mnogih, pobeđuje i odlazi na Evroviziju. Ovakve situacije ne planiraju se unapred, već ceo tim mora da generisano iskustvo i poverenje kompanije pretoči u brzu reakciju i odluku koja se dešava u trenutku. Zato je sama strategija proistekla iz logičnih zaključaka da Metalac (kao prepoznat domaći brend) može biti neka vrsta talije našoj predstavnici u „belom svetu“. Tada nastaje i kampanja koja je ove godine ocenjena kao najbolja na takmičenju.
Međunarodno priznanje Mixx Awards dodeljuje Interaktivni advertajzing biro Srbije, a ove godine je bila dodeljena šesti put zaredom.
Nastavak na SrbijaDanas.com...