Izvor: B92, 01.Avg.2013, 18:42 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Đilas i Vučić grade Beograd na vodi
Beograd -- Gradonačelnik Beograda Dragan Đilas kaže da je sa Aleksandrom Vučićem postigao konzensus o projektu "Beograd na vodi", koji bi promenio sliku glavnog grada.
Predsednik Demokratske stranke i gradonačelnik Dragan Đilas izjavio je da je sa prvim potpredsednikom vlade Aleksandrom Vučićem ranije postigao konsenzus o značaju projekta "Beograd na vodi", koji bi uz metro mogao da promeni sliku Beograda.
Vučić je juče najavio da će pozvati gradonačelnika Beograda >> Pročitaj celu vest na sajtu B92 << da razgovaraju o tom projektu.
Đilas je Tanjugu rekao da je sa Vučićem već razgovarao na tu temu i ukazao da se o tome priča desetinama godina, a da su gradske vlasti već počele da se bave njime.
"Verujem da uz saradnju republičke vlade i gradskih vlasti na projektu metroa i ovom projektu možemo da uradimo ono što je zaista dobro za sve Beograđane", uveren je Đilas.
Na pitanje da li je to jedini zajednički projekat sa Vučićem, Đilas je rekao da je to jedino o čemu je konkretno razgovarano, ali da je sasvim logično da Vučić, kao predsednik najveće vladajuće stranke i on, kao predsednik opozicione stranke, razgovaraju o temama na kojima je potrebno postići konsenzus zbog boljitka cele Srbije.
"Kao što smo postigli taj konsenzus po pitanju Kosova, briselskog sporazuma, očekujem da ga postignemo i po pitanju načina izlaska Srba na lokalne izbore na Kosovu i Metohiji, ali i na nekim drugim temama, kao što je projekat Beograd na vodi, koje su, po mom mišljenju, mnogo iznad partijskih priča", istakao je Đilas.
Govoreći detaljnije o projektu "Beograd na vodi", Đilas je rekao da je deo tog projekta i izgradnja mosta Zemun-Borča, koji će omogućiti izmeštanje kamionskog saobraćaja iz praktično centra grada.
"Taj most omogućava da projekat koji smo započeli, a to je izmeštanje autobuske stanice iz centra grada na Novi Beograd, takođe bude realizovan i kada to uradimo ostaje samo železnička stanica i to ne putnička, već deo koji je važan za robni saobraćaj. Njegovo izmeštanje omogućilo bi da to zemljište sutra postane stambeno-poslovnmi kompleks", objasnio je gradonačelnik.
Prema njegovim rečima, neophodno je da se izgrade novi infrastrukturni kapaciteti van centra grada, a to je ogroman posao i za njega će biti potrebno određeno vreme.
To je samo prva faza, dodao je Đilas, a druga je potpuno izmeštanje železničkog saobraćaja koji koristi samo jedan kolosek uz samu reku, za prenos opasnih materija.
Da bi se to rešilo, mora da se napravi novi most u Vinči, a to su stotine miliona evra, rekao je gradonačelnik.
Đilas je uveren da treba da se rešava deo po deo tog problema, da se ceo projekat podeli u faze, rešava infrastruktura, traže investitori koji traže svoje projekte...
Podsetimo, početak realizacije projekta "Beograd na vodi" bila je jedna od glavnih tačaka u predizbornoj kampanji Aleksandra Vučića za gradonačelnika Beograda.
Đilas i Vučić grade Beograd na vodi
Izvor: B92, 01.Avg.2013
Beograd -- Gradonačelnik Beograda Dragan Đilas kaže da je sa Aleksandrom Vučićem postigao konzensus o projektu "Beograd na vodi", koji bi promenio sliku glavnog grada...Predsednik Demokratske stranke i gradonačelnik Dragan Đilas izjavio je da je sa prvim potpredsednikom vlade Aleksandrom Vučićem...
"Beograd na vodi" i metro menjaju sliku grada
Izvor: RTS, 01.Avg.2013
Projekat "Beograd na vodi" i metro mogli bi da promene sliku Beograda, rekao predsednik DS-a i gradonačelnik Beograda Dragan Đilas i istakao da je sa vicepremijerom Aleksandrom Vučićem ranije postigao konsenzus o tom projektu. Uz saradnju republičke i gradske vlasti možemo da uradimo nešto što...
Đilas i Vučić grade Beograd na vodi
Izvor: Telegraf.rs, 01.Avg.2013
Predsednik Demokratske stranke i gradonačelnik Beograda Dragan Đilas izjavio je da je sa prvim potpredsednikom vlade Aleksandrom Vučićem ranije postigao konsenzus o značaju projekta "Beograd na vodi", koji bi uz metro mogao da promeni sliku Beograda
Beograd - svetska metropola na vodi
Izvor: Večernje novosti, 01.Avg.2013
DA li će konačno, posle decenija obećanja, savski amfiteatar dobiti evropski izgled?! Ovaj biser prestonice, umesto da bude ogledalo glavnog grada, odavno predstavlja ruglo na najatraktivnijem delu Save. Na površini od 80 hektara nalazi se glomazna, a nefunkcionalna železnička stanica, autobuska...