Ćulibrk (Telekom): Kupovina Kopernikus tehnolodžija bila strateška odluka kompanije

Izvor: NoviMagazin.rs, 13.Nov.2018, 01:04   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Ćulibrk (Telekom): Kupovina Kopernikus tehnolodžija bila strateška odluka kompanije

Direktor "Telekoma Srbija" Predrag Ćulibrk izjavio je večeras da je kupovina "Kopernikus tehnolodžija" bila strateška odluka kompanije, budući da je reč o drugom srpskom kablovskom operatoru po veličini.

On je za RTS rekao da su optužbe na račun "Telekoma" iskonstruisale konkurentske kompanije.

On je naveo da je "Telekom Srbija" kupio "Kopernikus" od poljskog investicionog fonda "Abris" i da se radi se o drugom operatoru po veličini na tržištu Srbije.
>> Pročitaj celu vest na sajtu NoviMagazin.rs << />
Odgovarajući na tvrdnje Ratela da "Kopernikus" ima 51.000 korisnika, a ne četiri puta više kao što navodi Telekom, Ćulibrk kaže da je reč o zastarelim podacima.

"Dobili smo preko 200.000 korisnika – 145.000 korisnika televizije i 60.000 korisnika interneta, a Ratel ima zastarele podatke", tvrdi direktor Telekoma.

"Kopernikus" ima servise u preko 60 gradova u Srbiji na sopstvenoj infrastrukturi i gotovo da dostiže 300.000 domaćinstava, naveo je Ćulibrk.

Prema njegovim rečima, navodi koji su se proteklih dana pojavili u medijima bili pokušaj da se Telekom zaustavi u realizaciji svojih ciljeva.

"Zaprepašćeni smo što je ovo pitanje ispolitizovano, to smo doživeli kao ničim izazvan snhronizovani napad na Telekom", dodao je Ćulibrk.

Ćulibrk je uveren da je jasno čiji bi to interes bio – "onih igrača kojima razvoj Telekoma ne odgovora".

"SBB ima 55 odsto udela na tržištu, imajući u vidu da suvlasnik te kompanije Dragan Šolak pravio jaku kompaniju, dok je Telekom stagnirao sve ove godine", kaže Ćulibrk.

Govoreći o ceni "Kopernikusa" od 195 miliona evra, Ćulibrk kaže da kablovski operatori nisu na tržištu od juče.

"Agresivni razvoj operatora krenuo je još od 2000. godine, a svoju infrastrukturu su gradili često na javnim resursima Telekoma, Elektroprivrede Srbije, javnih komunalnih preduzeća", objašnjava Ćulibrk i dodaje da su od toga nastale imperije.

Na pitanje o prodaji Telekoma, Ćulibrk je napomenuo da to sada nije tema.

Prema njegovim rečima, zadatak menadžmenta je da očuva i uveća vrednost kompanije.

Kada je pokušana privatizacija 2015. godine, bilo je mnogo zainteresovanih kupaca koji su ključni rizik prepoznali u kablovskim operatorima jer predstavljaju pretnju za tržišnu poziciju Telekoma, dodao je Ćulibrk.

Direktor Telekoma smatra da zbog tog rizika nije ni dostignuta očekivana cena.

Kako kaže, nakon te neuspele privatizacije, Telekom je redefinasao svoju strategiju i postavio ; dva cilja - razvoj sopstvene optičke infrastrukture i akviziciju kablovskih operatora.

On je istakao da nema dilemu da će kupovinom "Kopernikusa" uvećati vrednost kompanije, dodajući da sve plaćeno po tržišnoj ceni od oko hiljadu evra po korisniku.
Pogledaj vesti o: Telekom Srbija

Nastavak na NoviMagazin.rs...






Povezane vesti

"Zaprepašćeni što je ispolitizovano, doživeli kao napad na Telekom"

Izvor: B92, 13.Nov.2018

Beograd -- Kupovina Kopernikus tehnolodžija bila je strateška odluka Telekoma Srbije, budući da je reč o drugom srpskom kablovskom operatoru po veličini...To je za RTS kazao direktor Telekoma Srbija Predrag Ćulibrk i naveo da su optužbe na račun Telekoma iskonstruisale konkurentske kompanije....

Nastavak na B92...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta NoviMagazin.rs. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta NoviMagazin.rs. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.