Brendirano sremsko vino

Izvor: Radio Televizija Vojvodine, 20.Avg.2016, 18:03   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Brendirano sremsko vino

Brendiranje na današnjem tržištu ima ulogu da pre svega zaštiti autentičnost i izdiferencira proizvod u odnosu na druge, slične.

Brend prodaje proizvod, kažu stručnjaci, a svakako da ćemo sa rafova svi najpre kupiti ono što je zvučno i brendirano, a posebno ako je autentično.

Vlasnik plantaže vinograda Carski vinograd u Šuljmu Milorad Milošević zaštitio je ime, oznaku i žig svog Probusa u Zavodu za zaštitu intelektualne svojine u Beogradu i Svetskoj organizaciji za zaštitu u Ženevi u Švajcarskoj.

Nastavak na Radio Televizija Vojvodine...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Radio Televizija Vojvodine. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Radio Televizija Vojvodine. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.