Bez najave i pompe, Amazon je ušao u modni biznis

Izvor: B92, 04.Mar.2016, 20:48   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Bez najave i pompe, Amazon je ušao u modni biznis

Bez mnogo medijske pompe, najveća svetska onlajn trgovina Amazon nedavno je počela da prodaje odeću sopstvene proizvodnje.

Prodaja je počela pod bar sedam različitih brendova, koje ukupno sadrže više od 1.800 različitih artikala.

Nijedan od brendova ne nosi ime Amazon, već su zamaskirani u generička imena poput Franklin & Freeman, Franklin Tailored, James & Erin, Lark & Ro, North Eleven, Scout + Ro i Society New York.

Amazonovi modni brendovi pokrivaju >> Pročitaj celu vest na sajtu B92 << sve segmente i nude sve što vam padne na pamet, od cipela i odela za muškarce, ženske odeće i modnih dodataka pa sve do dečje odeće i obuće.

Potpredsednk Amazon fešn divizije još je krajem prošle godine najavio da firma namerava da na tržište izbaci originalnu liniju odeće. Međutim, nikada nisu otkrili više detalja.

Upućeni tvrde kako je izlet u modnu industriju treba posmatrati u svetlu Amazonovog nastojanja da njihova onlajn ponuda sadrži sve što bi potrošači mogli poželeti, od gedžeta i knjiga pa sve do odeće. Kako piše Vired, kompanija planira da pojača fokus na proizvode koji nisu povezani sa trećim stranama i ostalim trgovcima kako bi osigurali da kupci ostanu verni Amazonovoj onljan šoping platformi.

Nastavak na B92...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta B92. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta B92. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.