Izvor: B&F Online, 18.Feb.2014, 15:48 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Aplikacije za privlačenje kupaca: “Piše ti tvoja omiljena kafa, na popustu sam, kupi me”
Britanija polako usvaja jednu od poslednjih američkih inovacija za podsticanje potrošnje – Appleovu iBeacon ili slične tehnologije koje trgovinama omogućavaju da kupcima koji se šetaju između rafova šalju ciljane poruke. Tako bi na primer potencijalnim kupcima koji gledaju njen izlog poslastičarnica mogla u tom trenutku da pošalje poruku o sniženju cene primamljivih kolača unutra. Način [...]
Piše ti tvoja kafa, na popustu sam
Izvor: B92, 18.Feb.2014
Britanija polako usvaja jednu od poslednjih američkih inovacija za podsticanje potrošnje - Eplovu tehnologiju ajbikon ili druge slične njoj...Takve aplikacije trgovinama omogućavaju da kupcima koji se šetaju između rafova šalju ciljane poruke...Tako bi na primer potencijalnim kupcima koji gledaju...