Izvor: B&F Online, 18.Feb.2014, 15:48   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Aplikacije za privlačenje kupaca: “Piše ti tvoja omiljena kafa, na popustu sam, kupi me”

Britanija polako usvaja jednu od poslednjih američkih inovacija za podsticanje potrošnje – Appleovu iBeacon ili slične tehnologije koje trgovinama omogućavaju da kupcima koji se šetaju između rafova šalju ciljane poruke. Tako bi na primer potencijalnim kupcima koji gledaju njen izlog poslastičarnica mogla u tom trenutku da pošalje poruku o sniženju cene primamljivih kolača unutra. Način [...]

Nastavak na B&F Online...






Povezane vesti

Piše ti tvoja kafa, na popustu sam

Izvor: B92, 18.Feb.2014

Britanija polako usvaja jednu od poslednjih američkih inovacija za podsticanje potrošnje - Eplovu tehnologiju ajbikon ili druge slične njoj...Takve aplikacije trgovinama omogućavaju da kupcima koji se šetaju između rafova šalju ciljane poruke...Tako bi na primer potencijalnim kupcima koji gledaju...

Nastavak na B92...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta B&F Online. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta B&F Online. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.