89% online kupovina vrši se preko PC-a, ali mobilni telefoni zauzimaju sve značajniju ulogu

Izvor: Economy.rs, 15.Jun.2015, 23:59   (ažurirano 02.Apr.2020.)

89% online kupovina vrši se preko PC-a, ali mobilni telefoni zauzimaju sve značajniju ulogu

Iako se čak 89% online kupovina izvršava na PC ili laptop računarima, mobilni uređaji zauzimaju sve značajniju ulogu u procesu online trgovine, pokazuje najnovije istraživanje.

Prema podacima sajta VoucherCodes.co.uk i britanskog Centre for Retail Research (CRR), trećina ispitanika koristila je mobilne telefone i tablete prilikom istraživanja informacija o proizvodu, dok 20% kupaca kupuje uz pomoć svojih mobilnih uređaja redovno i 14% koristi kao primarni uređaj za kupovine.
>> Pročitaj celu vest na sajtu Economy.rs << />
Istraživanje VoucherCodes.co.uk otkriva da su mobilni uređaji osnovna alatka za otkrivanje i istraživanje karakteristika proizvoda među kupcima - skoro polovina kupaca čita komentare drugih kupaca i pretražuje ponude, 40% pretražuje online prodavnice i proizvode i 38% upoređuje cene.

Korišćenje mobilnih uređaja na putovanjima predstavlja značajnu šansu za online prodavce da povećaju prodaju. I dok samo 11% završava online kupovine dok putuje na posao, dve trećine potroši između 10 i 200 funti. Na putu ka kući, 16% kupaca istražuje određene proizvode, pretražuje društvene mreže ili online prodavnice.

Britanci štede itekako - istraživanje pokazuje da 16% kupaca pretražuje vaučere i kodove za popuste pre kupovine, 15% upoređuje cene u različitim prodavnicama i jedna petina obavezno čita mišljenja drugih korisnika pre kupovine.

Kada su u pitanju problemi zbog kojih se tako malo koriste mobilni uređaji za kupovinu, loša internet veza mobilnog telefona je problem kod 68% potencijalnih kupaca dok su tehnički problemi bitni kod 54% kupaca.

Trećina kupaca koriste mobilne uređaje u fizičkim prodavnicama kako bi dobili vaučere i 15% koristi mobilne aplikacije za pronalaženje najrelevantnijih proizvoda, dok 21% priznaje da ih vaučeri za popuste primoraju da posete prodavnicu, iako to nisu ranije planirali. (Economy.rs, 16. jun 2015.)

Nastavak na Economy.rs...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Economy.rs. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Economy.rs. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.