Izvor: Preduzetnik.rs, 06.Dec.2016, 15:28   (ažurirano 02.Apr.2020.)

5 alata koji će olakšati i unaprediti vaše poslovanje

5 alata koji će olakšati i unaprediti vaše poslovanje “Shvatio sam da moj najveći izazov u poslu nije osmišljavanje novih ideja, pronalaženje isplativih klijenata ili unajmljivanje talentovanih saradnika. Zapravo, postoji samo jedan faktor usled koga ne mogu da odgovorim na sve izazove kao CEO – nedostatak vremena”, navodi Jayson DeMers, preduzetnik. 

Kako je nedostatak vremena zapravo nedostatak novca, a nedostatak novca nije dobar za vaš biznis, predstavljamo vam pet >> Pročitaj celu vest na sajtu Preduzetnik.rs << jednostavnih načina da uštedite svoje vreme, odnosno da olakšate i unapredite svoje poslovanje.
1. Sistemi za upravljanje zadacima Ono što će svakako olakšati vaše poslovanje jeste alat pomoću kojeg ćete upravljati članovima vašeg tima. Sistemi kao što je Producteev omogućavaju vam da pratite rad više zaposlenih na projektu, objavljujete značajne informacije i podelite zaduženja. Ovakvi alati takođe su korisni kod velikih projekata, gde je nužno raščlaniti kompleksan zadatak na jednostavnije korake i obaviti svaki deo posla u planirano vreme. Sistemi za upravljanje zadacima izuzetno su isplativa investicija. Raspon cena je širok, u zavisnosti od mogućnosti koje alat nudi. Producteev je besplatan, ali kompanije koje žele Outlook integraciju i viši nivo podrške plaćaju $99 mesečno.
2. Alati za odnose sa javnošću Vaš proizvod je kvalitetan, posvećeni ste i znate da radite dobar posao, ali prodaja jednostavno ne ide? Vaša kompanija još uvek nema zvučno ime? U doba novih medijskih tehnologija više nije neophodno angažovati profesionalnu PR agenciju i potrošiti basnosnovne sume novca kako bi informacije o vašoj kompaniji stigle do javnosti. Alati kao što su goPRit odlično su rešenje. U pitanju je sistem koji vam omogućava da sami regulišete svoj PR, odnosno da se identifikujete kao relevntna kompanija ili brend i budete u stalnom kontaktu sa značajnim novinarima, blogerima i influenserima. goPRit nudi besplatnu verziju, kako biste videli na koj način ovakav alat može poboljšati vaše poslovanje, ali nakon 14 dana upotreba se plaća.
3. Marketing na društvenim mrežama S obzirom na isplativost onlajn medija i na dostupnost društvenih mreža, prezasićenje sadržajem je razumljivo. Ipak, to je jedan od ključnih razloga za kreiranje interesantnog sadržaja, koji će privući vašu ciljnu grupu i predstaviti vašu kompaniju ili proizvod u najboljem svetlu. U masi stranica sanja-nokti, povoljni-satovi-i-trenerke i glasanje-za-najlepšu-bebu, korisnici moraju prepoznati vašu kao onu koja će im pružiti zanimljive i značajne podatke. Takođe, da bi vam korisnici društvenih mreža ukazali svoje poverenje i kliknuli na like vaša stranica mora izgledati profesionalno. Ovo vam mogu olakšati programi kao što je DrumUp – alat koji je kreiran da marketing na društvenim mrežama učini jednostavnim. Ipak, kako su novi mediji i tehnologije izuzetno perspektivne, dobra ideja je i ulaganje u sebe, odnosno izučavnje osnovnih tehnika digitalnog marketinga. Ukoliko smatrate da ste inovativni, a poznajete rad na računaru, možda je digitalni marketing pravi biznis za vas!

4. Programi za poslovno komuniciranje Osim komunikacije vaše kompanije sa potencijalnim klijentima i kupcima, od velikog značaja za unapređivanje vašeg biznisa jeste i interakcija među zaposlenima. Kako bi vaši poslovni kontakti, fotografije, grafikoni i druge informacije bili odvojeni od mačke vaše tetke sa Vajbera i vaših selfija, korisno je imati platformu za poslovnu komunikaciju kao što je HipChat.  U pitanju je grupni čet kreiran za timove i biznise. Izuzetno se lako koristi, a velika prednost mu je što je besplatan za neograničen broj korisnika. Omogućava grupno dopisivanje, deljenje foto i video sadržaja, video pozive kao i deljenje ekrana. (screen sharing)
5. Pasvord menadžer Za sve platforme i alate koji bi vam značajno olakšali poslovanje neophodno je kreirati svoj profil. Kako nije pametno imati istu šifru, iliti pasvord, za sve društvene mreže i onlajn platforme, alat koji će pamtiti sve kombinacije vaših datuma rođenja, prvog ljubimca, babinog devojačkog prezimena i  brojke vaše omiljene poze u seksu, izuzetno je koristan. Dostupno je mnogo pasvord-menadžara, ali prilikom odabira treba voditi računa o tome koliko je lak za korišćenje (user friendly), da li je kompatibilan sa drugim alatima koje koristite, i najbitnije, da li je bezbedan. Kao alati koji su se dobro pokazali, a pristupačni su, izdvajaju se Roboform, LastPass 4.0 Premium, Zoho Vault i drugi. Prilikom izbora pasvord menadžera obavezno pogledajte detaljnije specifikacije.
Navedeni alati nesumnjivo će vam olakšati poslovanje, a zaposleni će svakako umeti da cene vašu želju da uštedite njihovo vreme, odnosno da podstaknete njihovu produktivnost i efikasnost. Nezavisno od toga da li je vaš biznis fokusiran na onlajn sferu ili ne, da li vaša firma posluje dugo ili tek razmišljate o pokretanju posla, korišćenje novih tehnologija je imerativ za kvalitetne rezultate.   
 
The post 5 alata koji će olakšati i unaprediti vaše poslovanje appeared first on http://preduzetnik.rs.

Nastavak na Preduzetnik.rs...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Preduzetnik.rs. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Preduzetnik.rs. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.