Žalbe se ne naplaćuju

Izvor: Večernje novosti, 25.Jan.2014, 00:22   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Žalbe se ne naplaćuju

POTROŠAČ koji smatra da je na njegovoj decembarskoj uplatnici za struju više kilovata od potrošenih, sam odlučuje da li će taj račun podmiriti pre ili posle reklamacije, kažu za „Novosti“ u EPS. Ipak, ako taj trošak ne izmiri u roku, a ekipe distribucije posle provere utvrde da su njegove sumnje bile neopravdane i da je račun bio tačan, neće imati popust za redovno plaćanje, već će mu biti obračunata zatezna kamata za kašnjenje. Kako tvrde u „Elektroprivredi Srbije“, >> Pročitaj celu vest na sajtu Večernje novosti << kupcima električne energije kod kojih su kilovati loše izbrojeni, biće izdat novi račun sa rokom za popust od pet odsto. - Distribucije ne naplaćuju reklamacije i izlazak ekipe na teren radi ponovne provere - tvrde u EPS, posle pitanja brojnih potrošača da li će morati da plaćaju i taj trošak. - Sve podnete pritužbe biće blagovremeno proverene, a kupci mogu sami da odluče da li će platiti račun ili će sačekati odgovor na reklamaciju. Zaposleni u lokalnim distribucijama u petak su imali puno posla. U Novom Sadu otvoreni su novi šalteri, a službenici su radili i produženo do 18 časova. Iako se očekivalo, najveće gužve u beogradskoj distribuciji u centru prestonice nisu bile pred onim šalterima koji su rezervisani za reklamacije. Najduži redovi bili za plaćanje računa, jer u subotu ističe rok za popust za redovne platiše. - Došao mi je račun tri puta veći od uobičajenog, pa sam zatražila proveru - kaže Milanka S. iz beogradskog naselja Karaburma. - Grejem se na TA peći, ali računi su mi najčešće od pet do šest hiljada. Za decembar mi je stiglo da platim 22.000 dinara. Utvrdili su da brojilo tri puta brže meri, pa su ga zamenili. Sada sam saznala da su mi odbili dve trećine decembarskog računa.PETICIJA NA zahtev Jena Maglaija, gradonačelika Subotice, visinu ispostavljenih računa za grejanje i gas za decembar 2013. godine korisnicima preispitaće posebna komisija koja će uskoro biti formirana. U Mesnoj zajednici „Dudova šuma“ počelo je i prikupljanje potpisa nezadovoljnih građana, koji misle da su im računi viši nego što bi trebalo. U „Subotičkoj toplani“ kažu da su viši računi posledica povećane potrošnje zbog nižih temperatura u decembru. (J.L.) Muke niških potrošača, međutim, kao da nemaju kraja. Za račun porodice Tošić, koja u decembru iznosio 1,7 miliona dinara za brojilo u stanu u kome niko ne živi, utvrđeno je da je došlo do greške u računici. Sada ih je, međutim, zatekla „opomena pred utuženje“, na kojoj piše da je račun primila „kapija“. - Kao da nam računi za struju stižu iz nekog paralelnog sveta. Prvo smo za brojilo u stanu gde niko ne živi dobili račun na 418 dinara, pa još jedan 13. januara sa istim iznosom, ali nam je pod istim datumom stigao i račun od 1,7 miliona dinara - kaže Tijana Tošić čija je majka Ljiljana vlasnik spornog brojila. NIŠLIJI STIGAO RAČUN ZA STRUJU OD 25 MILIONA DINARA! Nebojša Petković iz Niša se požalio da je njegov račun za struju oborio sve rekorde do sada. Na njegovu adresu je stigao račun na kome je stajao iznos od neverovatnih 24 miliona 449 hiljada 109 dinara ili 210 hiljada evra, javlja RTS. Nebojša iz niškog naselja Brzi Brod kaže da nije bio mnogo uzemiren kada mu je stigao račun od gotovo 25 miliona dinara, jer se kaže odnosi na drugo brojilo koje ni ne koristi. "To brojilo niko trenutno ne koristi. To je brojilo za sprat, a drugo brojilo ima za prizemlje koje koristim i plaćam redovno, oko dve do tri hiljade dinara. Za to brojilo koje se ne koristi samo plaćam onu taksu za održavanje koja iznosi oko 500 dinara", kaže Nebojša Petković. Po ovom računu Nebojša je potrošio skoro dva miliona kilovata u svim tarifama i zonama, a da je račun platio do 22. januara imao bi popust od milion dinara.
Pogledaj vesti o: EPS

Nastavak na Večernje novosti...






Povezane vesti

Žalbe se ne naplaćuju

Izvor: BKTV News, 25.Jan.2014

Potrošač koji smatra da je na njegovoj decembarskoj uplatnici za struju više kilovata od potrošenih, sam odlučuje da li će taj račun podmiriti pre ili posle reklamacije, kažu za „Novosti“ u EPS. Ipak, ako taj trošak ne izmiri u roku, a ekipe distribucije posle provere utvrde da su njegove...

Nastavak na BKTV News...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Večernje novosti. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Večernje novosti. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.