EPS priznao da su nas pokrali na struji

Izvor: Blic, 23.Jan.2014, 19:21   (ažurirano 02.Apr.2020.)

EPS priznao da su nas pokrali na struji

Kao razlozi za smenu prvog čoveka „EPS snabdevanja“ Dejana Vasića navode se propusti u obračunu decembarskih računa za isporučenu električnu energiju.

To, kako saznajemo, neće biti jedini funkcioner koji će, zbog skandala sa obračunom električne energije za decembar, ostati bez fotelje. U toku je, kako nam je juče potvrđeno, i provera odgovornosti direktora svih pet distribucija.

Jedan od razloga >> Pročitaj celu vest na sajtu Blic << za smenu Vasića, očigledno su i greške u očitavanju bojila o kojima je „Blic“ već pisao, jer su distribucije upravo po nalogu „EPS snabdevanja“ ovaj posao morale da obave za pet kalendarskih umesto 15 radnih dana.

U EPS-u i dalje tvrde da nije došlo do sistemske greške koja bi rezultirala povećanjem svih računa. Očigledno je, nezvanično kažu, da su pogrešni računi izdavani kao posledica javašluka, a ne kao rezultat loše primenjene metodologije.

- Činjenice koje dobijamo sa terena ukazuju da je bilo dosta individualnih propusta u radu javnog snabdevača i preduzeća za distribuciju, te će direktori i njihovi saradnici odgovarati za sve propuste koje utvrdi poslovodstvo Elektroprivrede Srbije, kažu u ovom preduzeću.

KONAČNO

Više od godinu dana zalažem se da odgovornost ima ime i prezime i da svako odgovara za svoj rad, rekao je za naš list pre nekoliko dana Aleksandar Obradović, v.d. direktora EPS, najavljujući smene za sve one koji su pogrešili u vezi sa decembarskim računima.

I ministarka Zorana Mihajlović podsetila je da je smena Vasića prva, ali da to ne mora da znači da će biti i poslednja. Na Vasićevu funkciju juče imenovan je Željko Marković, koji je, do sada, obavljao posao direktora Direkcije za distribuciju električne energije u EPS-u.

U situaciji kada je i rukovodstvo ovog preduzeća priznao da je bilo dosta propusta u obračunu, legitimno je i pitanje građana da li treba da plaćaju decembarske račune dok se ceo slučaj ne istraži do kraja.

U Ministarstvu energetike za „Blic“ poručuju da bi neplaćanje računa za struju bilo, pre svega, rizično i štetno za građane čija bi se dugovanja gomilala, a sistem doveo u pitanje.

- Umesto toga, tražimo da svih pet distribucija otvore dovoljan broj šaltera kako bi svi građani koji sumnjaju da su im računi neopravdano uvećani ulože svoje reklamacije bez čekanja u redovima - objašnjavaju u Ministarstvu energetike.

Ni u ovoj situaciji se, kako nam je potvrđeno, neće odustati od namere da se onima koji duguju „EPS snabdevanju“ duže od dva meseca struja seče.

Najčitanije SADA:

Nastavak na Blic...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Blic. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Blic. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.