Izvor: Kurir, 13.Okt.2016, 13:40 (ažurirano 02.Apr.2020.)
EPS ODGOVORIO: Nije bilo grešaka na našim računima
.
Odgovorno tvrdimo da nijedan navod u tekstu nije istinit, čime se tendenciozno narušava ugled EPS-a, navode iz ovog preduzeća, što je obrazloženo na sledeći način:
1 Tehnički centar Kragujevac izdaje oko 275000 računa kupcima na garantovanom snabdevanju (odseci Kragujevac, Požarevac i Smederevo) a ne 1000000 računa
2 Ne postoji nikakva greška na računima za utrošenu električnu energiju u junu, odnosno nisu izdati računi >> Pročitaj celu vest na sajtu Kurir << sa pogrešnim računom za uplatu kupaca, nije bilo nikakvog ponovnog štampanja računa i distribuiranja kupcima, niti je bilo žalbi kupaca
3 Novinar napominje da su "signali došli od potrošača, pre svega malih privrednika, kojima je novac skinut sa njihovog računa" što je očigledno neznanje, jer račun za uplatu električne energije nema nikakve veze sa prinudnom naplatom, dakle EPS nikome ne skida novac sa računa
4 Osoba koje je imenovana u članku Sanja Tucaković, nije zaposlena u JP EPS već u „EPS Distribuciji“ i ne radi na poslovima izdavanja računa na garantovanom snabdevanju, već u sektoru za podršku tržištu i smanjenju gubitaka
5 Sve kontrole obračuna i elemenata računa su urađene u odsecima Kragujevac, Požarevac i Smederevo u skladu sa Uputstvom, kao i u ogranku „EPS Snabdevanje“
EPS POSLAO MILION POGREŠNIH RAČUNA: Greška koja košta čak 17 miliona dinara!
Pogledaj vesti o: EPS, Kragujevac