Slovenačka Amelija pokreće redovne letove

Izvor: TangoSix.rs, 20.Dec.2019, 11:38   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Slovenačka Amelija pokreće redovne letove

Slovenska Amelia International Airlines (bivša Aero4M) pokreće liniju Rodez-Paris Orly. Kompanija ima sjedište na Aerodromu Ljubljana, pretežno slovenske djelatnike, iako je dio francuske Regourd Aviation Group. Svi avioni su registrirani u Sloveniji. Aero4M se do sada bavio ACMI buisnessom i charterima, a vrlo malo letova je napravio iz Slovenije.
Amelia u floti ima tri aviona: jedan turbopropni ATR 72-200 (S5-ACK) star 26,5 godina u konfiguraciji 64 sjedala ekonomske klase >> Pročitaj celu vest na sajtu TangoSix.rs << i stacioniran u Toulouseu, i dva mlazna Embraera ERJ145, prvi (S5-ACJ) star 20,6 godina i u konfiguraciji 44 sjedala ekonomske klase, a drugi (S5-DZA), star 21,5 godina i u konfiguraciji 49 sjedala ekonomske klase.
Reguard Aviation Group u portfoliju ima tri kompanije, uz Ameliu još i Equaflight Service iz Konga koji u floti ima jedan ATR42-200 (star 30,5 godina) i jedan ERJ145 (star 20,2 godine), te Fly CamInter iz Kameruna kojem će se vjerojatno prebaciti ATR 72-200 iz Amelie, a za sada nema aviona. Sam Reguard u floti ima 9 aviona, jedan ATR 72-600 star samo 4,5 godina, 8 Embraera 145 u prosjeku starih 16,6 godina od kojih je najmlađi 12,1 godinu, a najstariji 20,6 godina.
Nije jasno zašto Slovenija ne pregovara sa ovom grupacijom i ne pokrene sa njom manju nacionalnu kompaniju? Reguard ima znanje, stručnjake, flotu, AOC i na dispoziciji je odmah. Letove doslovce može pokrenuti u par tjedana. ATR 72, od kojih su dva na dispoziciji, jedan u Ameliji, drugi u Regardu, je idealan avion za dobar dio potencijalnih slovenskih linija (prema Zurichu, Munichu, Beču, Pragu, Skopju, Sarajevu, Tirani, Prištini, Sofiji), dok bi sa ERJ145 mogli početi subvencionirane linije (Regard i Amelia ih na dispoziciji imaju čak 10 komada). Sam ERJ145 nije isplativ za komercijalno letenje i sve kompanije, osim onih koje lete PSO, su ga se rješile, pa bi kompanija u idućoj fazi sa njime mogla letjeti PSO linije, dok bi za ostale linije trebala nabaviti neki od E-jet obitelji. Takva kompanija bi uz dva ATR72 mogla imati još najviše 1-2 ERJ145 za PSO linije i još 1-2 manja jeta od 70 ili 100 sjedala (E170, E175, E190 ili E195) za komercijalne linije.
Zračna luka Rodez ima tek 73.000 putnika godišnje. Na liniji koju sada preuzima Amelia, leti britanski Flybe (uskoro Virgin Connect) kojem PSO istiće 19.1.2020. Na liniji leti sa Embraerom ERJ145 unajmljenog od Easterna (48 sjedala). PSO ima 18 tjednih frekvencija (tri radnim danom i 1-2 vikendom). Minimalni kapacitet sjedala na liniji godišnje je 86.016. Flybe je u 2017. uspio na liniji ostvariti 49.843 putnika, sa load faktorom od 57,95%, što je dobar razultat za PSO. Za ovu PSO dobivao je godišnje 1.157.750 EUR (tj. u četiri godine 4,6 milijuna EUR). Za očekivati je da će Amelia letjeti pod istim uvjetima sa jednim od svojim ERJ145. Ovo je prva PSO linija Regourda za Francusku. Uz ovu liniju Rodez ima još samo sezonsku liniju Ryanaira za belgijski Charleroi, preko kojeg Ryanair omogućuje konekcije na brojne linije prema Europi.

The post Slovenačka Amelija pokreće redovne letove appeared first on Tango Six.

Nastavak na TangoSix.rs...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta TangoSix.rs. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta TangoSix.rs. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.